Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Prema svakom zaposlenom se odnosimo kao prema članu porodice“

    Afirmativna radna sredina, vrednovanje zalaganja, kompanijska kultura, kao i brojne beneficije, samo su neki od načina stvaranja čvrste veze sa zaposlenima, koja, pre svega, treba da bude zasnovana na poverenju i podršci, a gde vladaju poverenje i podrška – uspeh ne može da izostane

    Uspešne kompanije su one koje su na vreme shvatile da su ljudi pokretač razvoja i da je njihovo zadovoljstvo najveći podsticaj rasta i progresa. Upravo zato, promovisanje kompanije kao poželjnog poslodavca, koncept poznat pod nazivom Employer Branding, i ozbiljan rad na celokupnoj strategiji pozicioniranja kompanije kao takve postaje sve značajnija misija.

    O tome na koji način razviti i očuvati kompanijski brend, a pre svega, okupiti vrhunske profesionalce, posvećene i odgovorne timove koji grabe ka uspehu – razgovarali smo sa Jelenom Vuković, direktorkom ljudskih resursa kompanije Bambi.

    • Employer Branding dobija sve više pažnje i kao koncept postaje bitan deo kompanijske strategije. Zašto je to tako?

    Employer Branding je koncept koji kompanije primenjuju već dugo. Ipak, u Srbiji je popularan tek poslednjih nekoliko godina, kada, zapravo, postaje sve veći izazov u privlačenju kandidata sa tržišta. Kontinuirana potreba za privlačenjem novih, kvalitetnih kandidata dovela je kompanije u poziciju da je neophodno da se svesno posvete upravljanju internim brendingom, a zatim i eksternim. Radeći i na jednom i na drugom, fokusiraju se kako na privlačenje tako i na zadržavanje zaposlenih. Zaposleni koji ostaju u kompaniji i koji u njoj rade posvećeno najbolji su ambasadori i promoteri brenda poslodavca.

    Afirmativna radna sredina, vrednovanje zalaganja, kompanijska kultura, kao i brojne beneficije, samo su neki od načina stvaranja čvrste veze sa zaposlenima, koja, pre svega, treba da bude zasnovana na poverenju i podršci, a gde vladaju poverenje i podrška – uspeh ne može da izostane.

    • Šta je to što kompaniju Bambi čini poželjnim poslodavcem?

    Mi u Bambiju zaista verujemo da konstantnom brigom i ulaganjem u razvoj naših zaposlenih, kroz razne programe edukacije, sisteme nagrađivanja, brigom o zaposlenima i njihovim članovima porodica, kao i društveno odgovornim poslovanjem, stvaramo zdravo i podsticajno radno okruženje. Besplatni sistematski pregledi za sve zaposlene, sistem nagrađivanja za ostvarene rezultate, obeležavanje bitnih datuma za decu zaposlenih, poput polaska u školu i porodičnih događaja, pomoć u izazovnim trenucima – samo su neke od pogodnosti na koje naši zaposleni mogu da računaju.

    Poseban fokus stavljamo na razvoj naših zaposlenih, uključujući ih u različite edukacije, ali i rad na projektima, kako bi time sticali različito iskustvo i proširivali svoje znanje. Dakle, sa jedne strane, internim Employer Brandingom stvaramo jednu zdravu sredinu za rad, dok eksternim komunikacijama nadograđujemo već postavljeno.

    Program „Bambi for YOUng” je dobitnik nagrade za najbolji program praksi. Koliko je ovo priznanje važno za kompaniju?

    Veoma smo ponosni na ovaj program, jer kada vidite da je u okviru prve generacije programa „Bambi for YOUng” šest od sedam praktikanata nastavilo svoj razvoj u našem timu, znate da radite pravu stvar. Nagrada za najbolji program praksi, koju smo dobili od strane prvog Employer Branding festivala „Empple” u Srbiji, samo je još jedna potvrda da smo na pravom putu i da mladim ljudima zaista pružamo vrednu mogućnost za dalji profesionalni razvoj. Istovremeno, otvaramo prostor da mladi, naročito u lokalnoj sredini, steknu prva radna iskustva u stimulativnom okruženju.

    • Kompanije sve češće regrutuju buduće zaposlene sarađujući sa obrazovnim ustanovama širom zemlje. Da li je to zaista najbolji način da vredni i talentovani najbrže dođu do zaposlenja?

    Naravno. Mi se veoma trudimo da podržimo odvažne mlade ljude koji ulažu vreme i trud u svoje znanje i karijeru.

    Želimo da ih osnažimo da postanu svesni svojih snaga i kvaliteta, uče od najboljih i započnu svoj profesionalni razvoj na pravi način. Vodeći se time, razvili smo mrežu saradnje sa brojnim organizacijama, kao što su Studentska organizacija FON-a, Centar za razvoj karijere Univerziteta u Beogradu, AIESEC, Youth Fair i dr.

    Predavanja, radionice, panel diskusije, ali i simulacije na razne teme u okviru kojih naši zaposleni u ulozi predavača sa velikim zadovoljstvom prenose znanje, veštine, ali i pružaju savete mladim talentima – jedan su od načina na koje gradimo svoju reputaciju. Kroz ove programe podstičemo zaposlene na zauzimanje uloge mentora, čime ih osnažujemo da razvijaju svoje mentorske veštine, a sa druge strane, mladim talentima dajemo šansu da, uprkos tome što ne raspolažu prethodnim radnim iskustvom, budu upoznati sa procesima i načinom rada u vodećoj kompaniji kada je u pitanju konditorska industrija na našem tržištu.

    Nove generacije imaju drugačije navike, ali i sveže ideje, kojima pomeraju ustaljen način razmišljanja i donose pozitivne promene. Zato je važno da prepoznajemo njihove potencijale i iskreno radimo na njihovom razvijanju. Istovremeno, želimo da poručimo da je podrška generacijama koje dolaze jedan od naših budućih strateških ciljeva, jer želimo da otvorimo vrata kreativnosti, odvažnosti i idejama.

    • Kako vidite kompaniju u narednom periodu kada je reč o Employer Brandingu? Da li možemo očekivati neka iznenađenja?

    Kako se okruženje menja, tako i mi menjamo svoje procese i načine rada. S tim u vezi, i promene u Employer Brandingu su pred nama.

    Brojna istraživanja pokazuju da javnost sve više veruje upravo onim kompanijama koje su društveno odgovorne, odnosno ceni one kojima je stalo do zajednice u kojoj posluju. Bambi je kompanija sa dugom tradicijom, koja se, pre svega, zasniva na kvalitetu proizvoda, posebne, gotovo sentimentalne veze potrošača sa našim brendovima, naročito sa „plazmom”.

    Tu povezanost želimo da očuvamo i unapredimo, ali i poručimo da je Bambi mesto sjajnih ljudi koji svojom profesionalnošću i timskim zalaganjem svakog dana stvaraju slatku magiju. Takvi ljudi zaslužuju da o njima vodimo iskrenu brigu i pružimo im priliku da se neprestano razvijaju i napreduju. Naši zaposleni su temelj na kome gradimo svaki uspeh.

    Da budem potpuno iskrena, ponosni smo što, zaista, možemo da se nazovemo porodicom, jer je poverenje ono što nas povezuje, a zadovoljstvo zaposlenih i briga o njima – naš snažan adut i najjači Employer Branding.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE