Dan predavanja i umrežavanja: Šta sve donosi novi MASTERCLASS za marketing profesionalce koji traje 24 sata?
Udruženje IAB Serbia najavilo je novi format Masterclass događaja, posebno kreiran za top menadžere, koji će se održati 6. i 7. decembra u Subotici. Ovaj jedinstveni koncept traje 24 sata, a šta će sve stati u ta 24 sata, kako će ovaj Masterclass izgledati i šta tačno nudi polaznicima, za BIZLife je pojasnio Vladimir Kovač, Project manager i Event consultant IAB Serbia.
- Pokrenuli ste novi format Masterclass događaja. Po čemu je on specifičan?
Novi format događaja IAB-a u konceptu Masterclass 24hrs je specifičan sa više aspekata. Pre svega se vodilo računa da se kreira program koji je relevantan, aktuelan i ‘’tailor made’’, skrojen posebno za ovaj događaj i našu publiku. Vodilo se računa da program bude tako osmišljen da ne preoptereti posetioce, da nema klasičnih promotivno/prodajnih predavanja, te da u okviru svakog predavanja ima dosta prostora za Q&A sesije, kako bi posetioci izvukli maksimum iz predavača i programa. Druga specifičnost je lokacija. IAB do sada nije organizovao događaje van Beograda, a ovo je način da posetioce izmestite iz njihovog prirodnog i svakodnevnog okruženja kako bi bili fokusirani isključivo na događaj. Subotica osim što je predivan grad na samo sat i po vremena vožnje od Beograda, zaista ima aktivan i vrlo potentan digitalni ekosistem koji prepoznaje i podržava ovakve događaje. Treći aspekt je naravno networking, odnosno pažljivo osmišljene ‘’slobodne aktivnosti’’ na događaju koje se održavaju u zaista posebnom ambijentu vinarije Zvonko Bogdan’’ i hotela Artist u Subotici. Ovaj segment je ljudima veoma važan na događajima i treba im to organizovati tako da su svi opušteni i da su upućeni jedni na druge, tada nastaju nova poznanstva, saradnje i partnerstva.
- Kome je ovaj Masterclass namenjen?
Od početka kampanje komuniciramo da je ovaj događaj namenjen C-level publici, ali zapravo naša ciljna publika su svi ljudi koji se bave marketingom profesionalno, a deo njihovog posla čini donošenje odluka, izrada strategija, razumevanje potrošača i korišćenje podaka u tom donošenju odluka. Odlike digitalne ekonomije su brzina, neizvesnost, konstantne promene i potreba za što kvalitetnijim uvidima. Na našem masterclass-u pokušaćemo učesnicima da pomognemo da bolje razumeju današnje potrošače, da donose odluke brže i uz pomoć kvalitetnih uvida i podataka.
- Kako će izgledati ta 24 sata?
Kada kažete da nešto traje 24 časa može vam se učiniti da će to izgledati kao sprint na sto metara, da ćete morati jurcati sve vreme, a zapravo je sasvim suprotno. Vrlo pažljivo smo isplanirali agendu tako da se svaki segment događaja nekako prirodno nadovezuje na sledeći, i cilj je da ljudi sa događaja odu sveži, odmorni,zadovoljni, i ono najvažnije, bogatiji za neka nova konkretna znanja i poznanstva.
- Zašto ste se odlučili za organizaciju baš takvog formata?
Današnji najveći problem profesionalaca jeste manjak vremena, pogotovo ljudi na višim pozicijama. Događaja zaista ima puno, možda čak i previše. Teško je izdvojiti nekoliko dana da biste odslušali par predavanja koja vas zanimaju, i možda upoznali neke nove ljude. Kada događaj postavite ovako kao mi što smo Masterclass 24hrs, sve je vrlo konkretno i koncizno. Znate šta dobijate, znate da će u publici sedeti ljudi poput vas i znate šta možete da očekujete.
- Prvi događaj ove vrste najavljen je za početak decembra. Koji predavači nas čekaju i koje teme će biti u fokusu?
Događaj nam se zaista približio (održava se 6. i 7. decembra) i moram reći da nema još puno mesta. Verujem da je razlog tome upravo program i predavači koje smo odabrali. Prvog dana imamo zaista veliko ime iz regiona, Dalibor Šumiga, osnivač biznis dizajn agencije Promosapiens koja svoj rad temelji na bihevioralnoj nauci i evolucijskoj psihologiji pričaće nam na temu kako zapravo mozak vidi Marketing. Drugog dana imamo čak tri predavača, od kojih će prvo predavanje održati predavač iz Izraela, Ravid Kuperberg, Partner u agenciji Mindscapes Creativity, gde će pričati o uvidima koji prave razliku. Nakon dva predavača iz inostranstva, imaćemo i dva naša predavača iz Srbije, gde je prvi Marko Carević, CEO kompanije Ananas, jedan pravi predstavnik menadžera 21. veka, koji će upravo to podeliti sa publikom, kako da danas radite stvari na pravi način, kako da donosite prave odluke, kako da pravite rezultate, kako da utičete na vaše stakeholdere. Četvrtog i poslednjeg predavača na našem Masterclass-u ćemo još par dana držati u tajnosti, da ostavimo nešto i kao iznenađenje pred sam događaj.
Nova dimenzija Masterclass događaja u Srbiji: 24 sata inspiracije, inovacija i umrežavanja
- Koliko su Masterclass događaji bitni za usavršavanje?
Danas svi pričaju o tome kako da biste opstali u svetu biznisa morate kontinuirano da učite i da se razvijate. Događaji ovog tipa su savršen način da dođete do nekih konkretnih znanja i iskustva ljudi koji ta znanja praktično primenjuju, te imate priliku da to sa njima i prodiskutujete. Manji formati događaja sa fokusiranim temama i programima su definitivno budućnost, pogotovo za ljude koji teže kvalitetnoj edukaciji i ličnom napretku.
- Imate li u planu da ovaj format postane redovan format?
IAB Srbija u budućnosti planira da napravi dosta promena i novina kada su u pitanju događaji jer je jedan od ciljeva naše organizacije edukacija i unapređenje tržišta. Svakako ćemo gledati da naše događaje konstatno usavršavamo i prilagođavamo potrebama naših članova ali i celog tržišta, ali duboko verujem da je ovaj koncept nešto posebno i da ćemo ga tradicionalno raditi narednih godina.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: IAB Serbia