Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pošta upozorava: Korisnici Whats App-a na meti PREVARE

    JP „Pošta Srbije“ detektovala je novu prevaru kojom se zloupotrebljavaju ime i obeležja kurirske službe „Post Express“.

    U pitanju je fišing prevara (pokušaj krađe podataka građana) čija su meta korisnici aplikacije WhatsApp i nekih sajtova za kupoprodaju.

    Prevarne poruke koje korisnici dobijaju sadrže link ka lažnoj stranici „Post Express“ usluge, koja nije u vlasništvu JP „Pošta Srbije“, a na kojoj se traži uplata novca putem platnih kartica.

    „Ističemo da ni ‘Pošta Srbije’, ni ‘Post Express’ ne komuniciraju sa građanima na ovaj način i savetujemo im da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke“, saopšteno je iz JP „Pošta Srbije“.

    U sklopu mera koje preduzima na sprečavanju i otkrivanju prevarnih aktivnosti, „Pošta Srbije“ obavestila je i MUP Srbije – Odeljenje za visokotehnološki kriminal kako bi preduzeli mere na otkrivanju počinilaca ovog krivičnog dela.

    U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije, ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Kontakt-centar JP „Pošta Srbije“ čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE