Podravka ima NOVI LOGO: Evo kada će se naći na proizvodima (FOTO)
Podravka Grupa predstavila je svoj novi vizualni identitet, koji i dalje sadrži prepoznatljivo srce i crvenu boju, ali su oni sada modernizovani, čime je vizual prilagođen novim potrošačima i tržištima na kojima kompanija posluje.
„Uveli smo novi korporativni logotip Grupe Podravka koji se, po prvi puta, odvaja od proizvodnog logotipa brenda Podravka. Kao savremena, multinacionalna kompanija, Grupa Podravka, u segmentu prehrane i segmentu farmaceutskih proizvoda, posluje u 16 zemalja i svoje proizvode prodaje na više od 60 tržišta“, navedeno je u objavi ove kompanije.
Kažu da im je iz ovih razloga bio potreban savremeni vizualni identitet koji će podržati ostvarivanje strateških ciljeva postavljenih poslovnom, strategijom održivosti te nutritivnom strategijom.
Novi vizualni identitet, koji se temelji na elementu srca i crvenoj boji, u sebi je sačuvao najvažnije i najdugovječnije elemente prethodnih verzija, čuvajući tako dosadašnju prepoznatljivost i tradiciju kompanije. Istovremeno je prilagođen novom vremenu te potrebama i ciljevima kompanije u narednom razdoblju.
Na predstavljanju novog vizuelnog rešenja predsednica Uprave Podravke Martina Dalić izjavila je da je kompanija 2021. godine započela transformacione promene u svim segmentima razvoja, te je u sklopu toga odlučeno da se promeni vizualni identitet.
„U procesu njegovog stvaranja vodilo se računa o očuvanju vrednih i prepoznatljivih elemenata, a istovremeno smo želeli modernizaciju. Rezime svega je da je ostao znak srca po kojem je Podravka prepoznatljiva, kao i crvena boja. Ta dva elementa sada imaju moderniji izgled i estetski su dorađeni“, objasnila je Dalić.
Ona je istakla da je sadašnji vizuelni identitet u savremenim komunikacionim kanalima počeo da stvara ograničenja, pa je transformacija bila neophodna. Novi identitet donosi dve promene. Prvi je izdvajanje Grupe Podravka, koju zajedno sa Podravkom d.d. čine i mnoga druga pravna lica u vlasništvu Podravke. Druga promena je odvajanje korporativnog identiteta od identiteta brenda Podravka.
Ko je zaslužan za novi logo Podravke?
Ako pogledate istoriju Podravke, od samog početka prepoznata je potreba da se vizuelni identitet kompanije razvija i prilagođava, kako razvoju samog poslovanja, tako i vremenu i aktuelnim trendovima, kažu iz kompanije.
Vizuelni identitet koji se koristi poslednjih godina nameće, razvojem tržišta i novim kanalima komunikacije, sve veća ograničenja. Zbog fiksnih oblika i proporcija između okvira i slova logotipa, njegova adekvatna primena je teška, ponekad čak i nemoguća.
Kako bi osigurala moderan, primenjiv vizuelni identitet, Podravka je angažovala domaće stručnjake. Vizuelni identitet kreirala je svetski poznata hrvatska agencija Bruketa&Žinić&Grey, dok je tipografiju dizajnirao svetski priznati stručnjak za tipografiju Marko Hrastovec iz Varaždina.
„Novi vizuelni identitet zasniva se na reviziji prethodnog logotipa i otvaranju prostora za nova poslovna kretanja kompanije. Novo rešenje ‘oslobađa’ prepoznatljiv srčani znak od fiksnih centralnih pozicija na komplikovanoj pozadini i postaje samostalan element sa mogućnošću različitih primena, pri čemu se diskretno koriguje samo srce. U nekim aplikacijama, logo je sada pojednostavljen i čini moderniju, čistiju pozadinu. Novo rešenje je fleksibilnije i pogodno za različite primene, posebno u komunikaciji. Promena je možda najvidljivija u nazivu kompanije, koji se više ne piše velikim slovima, a razvijena je nova tipografija Podravka sans, koja je takođe kombinacija modernog pisma i bogate i senzualne forme“, prokomentarisao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Novi korporativni vizuelni identitet Grupe Podravka se odmah implementira, dok će se prvi proizvodi sa novim proizvodnim logom pojaviti na policama u drugom kvartalu 2024. godine.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Izvor: BIZLife
Foto: Podravka