Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Plazma najomiljeniji domaći proizvod potrošača 11. godinu zaredom

    Brend Plazma, kompanije Bambi, proglašen je za najomiljeniji domaći proizvod u kategoriji Slatkiši, isključivo na osnovu glasova potrošača u okviru tradicionalne dodele priznanja „Moj izbor“ u organizaciji Udruženja „Moja Srbija“.

    Plazma već više od pet decenija ima posebnu ulogu u porodičnim trenucima i zahvaljujući svom jedinstvenom ukusu, vrhunskom kvalitetu i sastojcima, brojne generacije odrastaju uz nju.

    I ove godine, Plazma je izabrana za Najomiljeniji brend među slatkišima kome potrošači najviše veruju.

    “Prestižna nagrada koju ponosno nosimo 11. godinu za redom, dokaz je da uživamo ogromno poverenje potrošača. To je velika čast za nas, ali i odgovornost i motiv da nastavimo da rastemo i budemo inspiracija i podrška generacijama koje dolaze. Protekla godina je bila godina velikih izazova, u kojoj smo u želji da budemo inspiracija pozitivnih promena, solidarnosti i empatije, pokrenuli kampanju ‘Velika dela nastaju kod kuće’. I u narednom periodu ostajemo da budemo podrška našim potrošačima, a ujedno ćemo i nastojati da ponudimo nešto novo i interesantno za najvernije ljubitelje naših proizvoda”, istakla je Aleksandra Savić, senior brend menadžer brenda Plazma.

    Plazma je brend koji inspiriše, koji se voli i kao takav je decenijama unazad nezamenljiva poslastica mnogih generacija.

    Tajna njenog uspeha je upravo u poverenju i iskrenoj ljubavi koju dobija od svojih potrošača, a odgovornost da kvalitetom ali i velikim delima osvoji srca budućih generacija, njena misija, navodi se u saopštenju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Mileta Mirčetić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE