Kako verovati marketinškim kampanjama u AI eri
Danas, kada je svaka fotka, glas i video možda sintetičan, tj. AI generisan, brendovi koji dokazuj
„Copy Taste“ festival – Mreža barova i duh Beograda
Ideja pretvorena u događaj, regionalna scena povezana kao nikad dosad, razmena znanja na jednom mes
Nova nedelja, novo poskupljenje: Objavljene cene dizela i benzina
Maksimalna maloprodajna cena evrodizela biće viša za tri dinara u narednih sedam dana i litar će
Jedan parfem se prodaje kao lud preko TikToka i trenutno je popularniji od Diora i YSL-a
Društvene mreže danas imaju ogroman uticaj – od kreiranja trendova do oblikovanja ukusa i navika
Integrisana komunikacija kao pokretač društvenih promena
Platforma #BoljiOnline, koju je A1 Srbija pokrenuo pre godinu dana, okuplja edukativne sadržaje i i
Predstavljena košarkaška kolekcija i modeli koje potpisuju NBA zvezde LaMelo Ball i Tyres Haliburton
Sportski rivalitet između Beograda i Novog Sada kulminirao je na revijalnoj Puma 3×3 utakmici.
Wisertech-ov bend None the Wiser u završnom ritmu pred BIZBendove: Posetili smo ih na probi
Kada se ugase monitori, a kancelarije utihnu, u mnogim kompanijama tek tada počinje prava magija. U
REDRAFTED – Nova kapsula kolekcija Nine Milović na Belgrade Fashion Week-u
Belgrade Fashion Week sa ponosom najavljuje reviju REDRAFTED by NINAMILÁN studio, novu kapsula kole
Crnogorci ne ljube lance! – a da li i dalje drže novac u gvozdenom kovčegu?
Gvozdena kasa u obliku kocke i dva ključa, slika je koja danas savršeno opisuje Crnu Goru iz vreme
IZJAVA DANA: „Belo nekada ne može da se opere na 90, a te mrlje su život“
Slovenački film „Belo se pere na devedeset“ sa Anicom Dobrom u jednoj od glavnih uloga otvorio













