Ovaj direktor ima JEDNU nedeljnu aktivnost koja mu daje "najbolje ideje"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posao, ponedeljak

    Ovaj direktor ima JEDNU nedeljnu aktivnost koja mu daje “najbolje ideje”

    Izvršni direktor Doug Hirsch ima iznenađujuće jednostavan metod za dobijanje najboljih ideja: odvojite tri do četiri sata nedeljno kako bi se posvetili dubokom razmišljanju.

    Hirsch, ko-izvršni direktor i osnivač kompanije za uštedu lekova na recept GoodRk , toliko snažno veruje u ovaj metod da namerno odvaja samo to vreme u svom radnom rasporedu svake nedelje.

    Pronalaženje vremena je izazov jer on i ko-izvršni direktor Trevor Bezdek kolektivno upravljaju sa više od 700 zaposlenih u kompaniji sa tržišnom kapitalizacijom od 2,43 milijarde dolara.

    „Smatram da je od pomoći da odvojim vreme za duboko i kreativno razmišljanje, da to zaista ostavim po strani svake nedelje“, kaže on za CNBC. „To je kvalitetno vreme gde sam sam sa sobom. Samo se povlačim od svega i zaista ulazim duboko u razmišljanje o najboljim idejama.”

    Doug Hirsch (YouTube)

    Za Hirsch-a, to znači da sedi potpuno sam negde, često piše na papiru ili beloj tabli kako bi izgradio svoje misli. Tih nekoliko sati bez prekida pomaže mu da ispumpa svoje „najbolje ideje“ za unapređenje GoodRk-a.

    To obično znači razmišljanje o potencijalnim novim proizvodima i funkcijama, proučavanje kako se ponašanje potrošača menja i razmišljanje o tome šta rade njegovi konkurenti – i kako bi njegova kompanija to mogla bolje da uradi.

    I drugi direktori odvajaju vreme za razmišljanje

    Hirsch nije jedini izvršni direktor koji veruje u odvajanje vremena za razmišljanje. Bivši izvršni direktor AOL-a Tim Armstrong naterao je svoje rukovodioce da posvete četiri sata svake nedelje razmišljanju. Izvršni direktor LinkedIn-a Jeff Veiner planira oko 90 minuta dnevnog „baferskog vremena“ za razmišljanje.

    Milijarder i suosnivač Microsofta, Bil Gejts, ima „nedelje razmišljanja“ dva puta godišnje, gde beži od svega da razmišlja. Jedan od tih begova doveo do stvaranja Internet Explorer-a 1995. godine.

    Ne morate da budete i izvršni direktor da biste to uradili. Vreme bi moglo biti korisno za razmišljanje o ciljevima u karijeri, razmatranje svih mogućih rešenja problema sa kojima se suočavate ili generisanje novih ideja koje možete da predstavite svom šefu.

    Niste sigurni odakle da počnete? Pratite Hirsch-ove korake i zakažite vreme za razmišljanje u svom kalendaru. Bilo da izaberete nekoliko minuta svakog dana ili veliki blok vremena jednom nedeljno, tretirajte ga kao obavezno.

    Posao, zdravlje

    Posao, razmišljanje (Pexels)

    Možete čak i da bukirate vreme van radnog dana. Istraživanje Centra za efektivnost menadžmenta i organizacije pokazalo je da neki rukovodioci iz liste Fortune 500 posvećuju samo 30 minuta svakog dana za „lični razvoj“, obično kasno uveče van posla.

    Članak Harvard Business Review iz 2017. takođe savetuje da napravite listu pitanja koja mogu da vam navedu na razmišljanje: Dobre ideje će vam se „retko jednostavno pojaviti“, pa je korisno da navedete o čemu tačno želite da razmišljate tokom vremena za razmišljanje.

    Ako želite da duboko razmislite o svojoj karijeri, možete sebi postaviti pitanja kao što su:

    • Gde želim da budem za pet godina?
    • Koliko rastem u svom trenutnom poslu?
    • Koje su oblasti mog rada koje bih još mogao poboljšati?

    Hirsch ima još jedan savet za svakoga ko želi da počne duboko da razmišlja: Potpuno se posvetite tome.

    „Mislim da morate biti veoma disciplinovani kada kažete, ‘Ovo vreme ću odvojiti za sebe’, a onda to zaista i učiniti. Zaista je potreban nivo discipline“, kaže on.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE