OpenAI komercijalizuje svoj ključni proizvod
Kompanija za razvoj veštačke inteligencije OpenAI razmatra uvođenje reklama u svoj ključni proizvod ChatGPT kako bi zaradila više novca u skladu sa planovima o većoj profitabilnosti.
Glavna finansijska direktorka OpenAI Sara Frijar je u intervjuu za Fajnenšel Tajms navela da firma razmišlja o tome kada i gde da uvede oglašavanje.
Open AI naplaćuje pristup interfejsu za programiranje aplikacija (API) koji omogućava programerima i organizacijama da grade svoje proizvode zasnovane na veštačkoj inteligenciji, ali to nije posao koji donosi veliki profit.
Kompanija takođe prodaje korporativne i pojedinačne licence za korišćenje AI alata ChatGPT.
Očekuje se da će troškovi OpenAI ove godine premašiti pet milijardi dolara, dok će prihodi iznositi oko četiri milijarde dolara.
Firme Gugl i Meta su zabeležile veliki uspeh uvođenjem reklama, ali rukovodioci OpenAI su podeljeni oko toga kako bi oglašavanje moglo da izgleda na njihovoj platformi, dodaje britanski list pozivajući se na dva anonimna upućena izvora.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: Agencije
Foto: Freepik