Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Online prodavnice

    Online prodavnice podižu standarde korisničkog iskustva

    Menadžerka Wolt Marketa Milica Adamović otkriva kako osvojiti potrošača i održati visok nivo usluge kada on nije fizički prisutan u marketu.

    U dinamičnom svetu digitalne trgovine, unapređenje korisničkog iskustva postaje ključ za uspeh svake kompanije. Milica Adamović, liderka jednog od šest Wolt Marketa, pravi je primer kako posvećenost može dovesti do zavidnih rezultata. Sa ulazne pozicije radnice u Wolt Marketu, Milica je za samo nekoliko meseci napredovala do vođe smene, a potom i do pozicije menadžerke ove online prodavnice.

    Wolt Market, koji radi svakodnevno od 8 do 24 sata, svojim korisnicima nudi brzu i efikasnu dostavu širokog asortimana proizvoda u roku od samo 30 minuta. Ovaj jedinstveni koncept postavio je visoke standarde u oblasti digitalne prodaje, gde fizička prisutnost potrošača nije potrebna.

    Milica Adamović za Bizlife otkriva tajne uspešnog vođenja prodaje i pružanja instant usluga potrošačima, ističući važnost digitalnih platformi u stvaranju što boljeg korisničkog iskustva.

    Možete li da nam kažete nešto više o svom putu karijere u Wolt Marketu – kako ste došli na ideju da se prijavite i kako ste dospeli do pozicije menadžerke?

    – Nakon rada u jednoj kompaniji, tražila sam vrstu posla koja bi mi više odgovarala. Videla sam oglas za Wolt Market, i prijavila sam se, jer mi je sve delovalo veoma zanimljivo.

    Wolt Market, Milica Adamović

    Wolt Market, Milica Adamović

    Interesantna priča o mom početku ovde jeste da sam prošla sve krugove selekcije, a kako nisam dobila poziv za konačni intervju, ja sam se odvažila i kontaktirala ih kako bih proverila šta se desilo. Na obostranu radost, danas, pozvana sam na intervju, a prijava je bila za poziciju radnika. Dve godine kasnije već sam postala menadžerka prodaje Wolt Marketa.

    Kako biste opisali filozofiju Wolt Marketa kada je u pitanju korisničko iskustvo? Šta vam pomaže da odgovorite na potrebe potrošača?

    – Naša filozofija zasniva se na brzini, pouzdanosti i personalizaciji. Shvatamo da su naši potrošači često u žurbi i da im je važno da dobiju proizvode što je brže moguće. Zato smo osmislili koncept koji omogućava dostavu u roku od 30 minuta, uz stalno unapređenje logistike i tehnologije, kako bismo osigurali da taj cilj bude postignut u samo nekoliko klikova. Pouzdanost je drugi važan princip kojim se rukovodimo. Potrošači moraju biti sigurni da će njihova narudžbina stići tačno onakva kakvu su je naručili, u skladu sa kvalitetom i svežinom koju očekuju. Takođe, verujemo da je svaki kupac jedinstven i trudimo se da našu ponudu i komunikaciju prilagodimo njihovim individualnim potrebama i preferencijama, što je nekada vidljivo i na samoj aplikaciji, a nekada je preporuka 1:1. Personalizovane ponude su veoma bitan deo našeg poslovanja, a da bismo imali individualan pristup, koristimo analizu podataka, direktnu komunikaciju s kupcima i povratne informacije koje od njih dobijamo.

    Kako vaša ekipa održava efikasnost i tačnost u tako brzom ritmu rada, posebno u periodima visoke potražnje?

    – Ključ svega je dobra organizacija. Trudimo se da uvek ravnomerno rasporedimo posao i svi uskačemo jedni drugima, ako i kada je to potrebno. Ono što je bitno jeste timski rad, saradnja i spremnost svakoga da prepozna prioritete u datom trenutku i reaguje u skladu sa situacijom. Najveći izazov sa kojim se suočavamo jeste da našim potrošačima u najkraćem mogućem roku dostavimo najsvežije namirnice i opravdamo njihovo poverenje. Kao i svaki posao, i ovaj naš nailazi na izazove na svakodnevnom nivou. Trudimo se da sve brzo i lako rešimo, kako bismo održali najviši nivo usluge. Digitalne prodavnice generalno podižu standarde korisničkog iskustva, a mi upravo nastojimo da iskoristimo sve te prednosti online prodaje u okviru našeg jedinstvenog koncepta kakav je Wolt Market.

    Na koji način obučavate i motivišete svoj tim kako biste osigurali da svaki član pruža vrhunsku uslugu?

    – Kao što se trudimo da naši potrošači budu zadovoljni, tako nam je veoma bitno da su i naši zaposleni srećni i zadovoljni. Pored sastanaka na temu unapređenja naših usluga, trudimo se da, koliko posao i obaveze dozvoljavaju, često organizujemo druženja i proslave kako na nivou samog marketa, tako i na nivou cele kompanije.

    Wolt Market ostvaruje saradnju i sa lokalnim preduzetnicima u okviru projekta „velikiMALI“ koji realizuje sa USAID-om. Šta sve Wolt Marketi nude lokalnim proizvođačima? Koji su benefiti te saradnje za potrošače?

    – Wolt Market ostvaruje izuzetnu saradnju sa lokalnim preduzetnicima u okviru projekta „velikiMALI“, koji realizuje sa USAID-om. Ovaj projekat pruža lokalnim proizvođačima priliku da svoje proizvode plasiraju kroz Wolt Market, čime dobijaju veći doseg i pristup široj bazi potrošača. Benefiti ove saradnje za potrošače su višestruki – od dostupnosti svežih, domaćih proizvoda do podrške lokalnoj ekonomiji. Na ovaj način Wolt Market okuplja lokalne proizvođače, integriše njihove kvalitetne proizvode na jednom mestu, a samim tim i dodatno unapređuje korisničko iskustvo.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Wolt

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE