Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife-ovih ,,30 ispod 30″: Olga Branković, Coca Cola HBC Srbija i Crna Gora (VIDEO)

    Olga Branković (28) poslednjih godinu i po dana nalazi se na poziciji Key Account Managera u kompaniji Coca Cola HBC Srbija i Crna Gora. U okviru našeg projekta „30 ispod 30” otkriva svoj karijerni put.

    Olga Branković rođena je u Nišu. Nakon završene srednje škole, osnovne studije upisuje na Univerzitetu „Bokoni”, u Italiji, na smeru za internacionalnu ekonomiju i menadžment. Fakultet završava u roku, samo nekoliko nedelja pred početak prakse Coke Summership u kompaniji Coca Cola HBC. Kasnije se ispostavilo da je upravo ta praksa bila njena karta za ulazak u korporativni svet. Samo nekoliko meseci nakon prakse, vraća se u kompaniju Coca Cola HBC kao polaznik programa Rise Management Trainee, generacija 2017. Počinje karijeru u Revenue Growth Management timu, nakon čega odlazi prvo u prodaju, na poziciju Demand Planning Coordinatora, a kasnije i u finansije, gde dobija priliku da, pored profitabilnosti kupaca, vodi i divan tim ljudi. Na trenutnoj poziciji Key Account Managera nalazi se poslednjih godinu i po dana i zadužena je za dva ozbiljna trgovinska lanca. Kroz dosadašnju karijeru, na svakoj poziciji na kojoj je bila pokazuje istinsku želju za učenjem, razvijanjem kako sebe tako i ljudi oko sebe, unapređivanjem i preispitivanjem postojećih procesa, a najviše za novim izazovima, koji podrazumevaju izlazak iz njene zone komfora.

    Kada nije na poslu, Olga najviše voli da provodi vreme sa svojim dragim ljudima (posebno sa sestričinom Verom), gleda Netfliks, putuje i svako jutro uči španski preko aplikacije Duolingo (dosad 1100 dana bez prestanka).

    Olga Branković, Coca Cola HBC

    Olga Branković, Coca Cola HBC

    Šta mislite da vas je izdvojilo u odnosu na vašu generaciju? Šta je prevagnulo da budete poslovno istaknuti pre svoje 30. godine?

    ‒ Moram priznati da nije bilo lako odgovoriti na ovo pitanje, pa sam zamolila bliske ljude da mi pomognu. Bilo je dosta različitih odgovora, ali ono što se prožimalo kroz skoro sve jesu analitičnost, fokusiranost, empatija i asertivnost. Mislim da me je upravo kombinacija svega navedenog dovela do svih prilika za razvoj koje sam imala u prethodnih šest godina. A rekla bih da je tu i hrabrost, koja mi je dosta pomogla da sve te osobine integrišem i najbolje iskoristim, jer su okolnosti često zahtevale da izađem iz svoje zone komfora.

    Kažu da se sreća zaslužuje. Kako ste je vi zaslužili?

    ‒ Iako čvrsto verujem da svako od nas kreira svoju sreću, ponekad je veoma važno da se sve kockice sklope. Ja mislim da sam imala sreće što sam na svom putu upoznala divne ljude koji su prepoznali potencijal u meni i koji su uvek bili tu da me podrže i pomognu mi kada je bilo potrebno. Ako govorimo o ličnoj zasluzi, opet bih, svakako, spomenula i hrabrost, jer je već opštepoznato da sreća prati hrabre.

    Olga Branković, Coca Cola HBC

    Olga Branković, Coca Cola HBC (Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić)

    Koji je vaš savet za mlade kolege – kojim putem da se probiju?

    ‒ Mislim da je najvažnije da budu dosledni sebi, da budu radoznali, da konstantno traže prilike za učenje i da se okruže ljudima kojima veruju i koji veruju u njih.

    Korporacija ili privatno preduzetništvo?

    ‒ Korporacija je sjajno mesto za početak karijere, jer daje širinu i nudi mnoge mogućnosti za napredak i razvoj. U nekim zrelijim godinama volela bih da se oprobam i u privatnom preduzetništvu.

    Verujete li u to da mladi mogu da promene ustaljenu poslovnu kulturu?

    ‒ Naravno. Verujem da svaka nova generacija donosi sa sobom neki novi pogled na svet i i te kako oplemenjuje poslovnu kulturu. Agilnost, asertivna komunikacija, fleksibilnost i preispitivanje rigidnih hijerarhijskih struktura samo su neke od novih praksi koje su upravo mladi doneli u poslednjih nekoliko godina. Veoma sam ponosna na to što sam deo kompanije koja je, iako velika i kompleksna, pokazala spremnost da ove vrednosti integriše u svoju organizacionu kulturu.

    Olga Branković, Coca Cola HBC

    Olga Branković, Coca Cola HBC (Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić)

    Šta vas je konkretno opredelilo za to da se profesionalno razvijate u našoj zemlji, a ne u inostranstvu?

    ‒ U detinjstvu sam čvrsto verovala da ću svoju karijeru graditi u inostranstvu, pa sam upravo iz tog razloga i odlučila da fakultet upišem u Italiji. To je bilo jedno sjajno iskustvo, imala sam priliku da naučim toliko toga kako o svetu tako i o sebi. Međutim, mislim da mi je upravo to iskustvo i pokazalo koliko mi je važno da budem blizu porodice i prijatelja.

    S druge strane, iskustvo u kompaniji Coca Cola HBC pomoglo mi je da shvatim da, ukoliko je osoba vredna, radna i motivisana, nebo je granica i, bez obzira na to u kojoj se zemlji nalazi, uspeh je neminovan.

    Kada govorimo o poslu, kako vidite sebe za deset godina?

    ‒ Za deset godina vidim sebe kao nekoga ko je razvio ključne menadžerske veštine i ko potpuno razume biznis, ko deli svoje znanje sa timom ljudi i uživa u tome da razvija nove talente.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE