Održan 3. NELT CUSTOMER DAY: „Do izvrsnosti u lancu snabdevanja kroz strateška partnerstva“
Fokus ovogodišnjeg Customer Day-a bio je na sveobuhvatnoj transformaciji logističkog sektora, sa naglaskom na integrisane lance snabdevanja i intermodalni transport, uz jačanje regionalnih partnerstava.
Nelt Grupa je, između ostalog, najavila plan izgradnje novog skladišta u Dobanovcima, kao deo najznačajnijeg investicionog ciklusa u istoriji kompanije, koji će se odvijati u naredne tri do četiri godine. Ova investicija će biti ključna za dalji rast poslovanja, unapređenje operativne efikasnosti i podizanje kvaliteta usluga.
„Cilj nam je da izgradimo jedan od najnaprednijih skladišnih sistema u regionu, kako bismo našim klijentima pružili bržu, efikasniju i kvalitetniju uslugu u odnosu na konkurenciju. Planiramo povećanje logističkih kapaciteta, s posebnim akcentom na automatizaciju i optimizaciju naše logističke mreže i operacija. Distribucija ostaje u srcu našeg poslovanja, ali izvrsnost u pružanju logističkih usluga i sposobnost upravljanja brendovima predstavljaju ključne konkurentske prednosti Nelt Grupe,“ istakao je Darko Lukić, generalni direktor Nelta. On je dodao da kompanija beleži ubrzani rast prihoda i širenje poslovanja na nove geografske lokacije.
Transformacija brodarske industrije u lancu snabdevanja
Tokom panel diskusije „Transformacija brodarske industrije u lancu snabdevanja“, u kojoj su učestvovali Ivić Vodopija iz Maersk-a, Stevica Čarapić iz MSC-a, Erich Cossutta iz Dragon Maritime Grupe, kao i Vuk Mijanović iz Nelt Grupe, razgovarano je o značaju partnerstava u brodarskoj industriji i njihovom uticaju na lance snabdevanja, kao i o tehnološkim rešenjima koja oblikuju budućnost ove industrije.
Glavni govornik na događaju, Lukasz Musialski iz kompanije Chaingers, osvrnuo se na savremene trendove u logistici i pružio uvid u načine na koje se kompanije mogu prilagoditi promenama na tržištu.
Događaj je završen razgovorom Gorana Popovića, direktora operacija Bambi, i Nenada Dikovića iz Nelta, o uspešnoj saradnji ovih kompanija u oblasti ugovorne logistike i ključnim faktorima za postizanje uspešnog partnerstva.
Nelt Customer Day predstavlja godišnju platformu za razmenu iskustava, ideja i inovacija među liderima iz oblasti logistike, transporta i trgovine. Centralna poruka ovog događaja bila je da integrisani lanci snabdevanja, zasnovani na partnerskoj saradnji svih učesnika – od proizvođača do krajnjih distributera – omogućavaju veću efikasnost i otpornost, na zadovoljstvo krajnjih potrošača.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: BIZLife