Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Od početka do budućnosti: Razvojni put Dexyco-a u svetu eCommerce-a

    Ubrzani razvoj eCommerce-a donosi nove izazove, ali i prilike za inovacije i unapređenje korisničkog iskustva. DexyCo, kao pionir u ovom segmentu, neprestano optimizuje svoje platforme, prilagođava asortiman i koristi tehnologiju za bolje povezivanje sa potrošačima. Ekološki prihvatljivi proizvodi, interaktivne igračke i personalizovane ponude postali su imperativ u digitalnom svetu. O ovim temama i budućim planovima u eCommerce industriji, razgovaramo sa Draganom Bakšunović, koja rukovodi regionalnim sektorom internet trgovine u kompaniji DexyCo.

    Kako ste se, kao kompanija, prilagodili rastućim trendovima u eCommerce-u u poslednjih nekoliko godina?

    Biti pionir eCommerce-a na ovim prostorima potvrda je da je Dexyco uvek išao u korak s vremenom. Kroz godine smo neprekidno unapređivali našu online platformu, sa posebnim naglaskom na korisničko iskustvo. Radimo na optimizaciji mobilnih verzija sajta i aplikacije, kako bismo olakšali kupovinu svima, a posebno starijoj populaciji. Pored toga, ubrzali smo metodu dostave i uveli jednostavne opcije plaćanja. Naš asortiman proizvoda je proširen, uz razvoj loyalty programa, pa nagrađujemo naše lojalne kupce. Svesni smo da je edukacija potrošača ključna, stoga posebnu pažnju posvećujemo približavanju online kupovine svima.

    Koji su trenutno najvažniji trendovi koje vidite u industriji eCommerce-a, posebno u segmentu igračaka i opreme za decu?

    Mogu reći da je jedan od najistaknutijih trendova rastuća sloboda potrošača prilikom online kupovine. Proizvodi koji su ranije bili rezervisani za fizičke prodavnice, poput garderobe i baby opreme, sada se sve više nabavljaju online. U segmentu igračaka primećujemo značajnu potražnju za edukativnim i interaktivnim igračkama koje podstiču kreativnost dece. Ekološki prihvatljive i održive igračke su postale must-have, uz rastuće interesovanje za pametne i digitalizovane proizvode. Moderni roditelji traže personalizovane ponude i fleksibilne opcije dostave i plaćanja koje će im olakšati život.

    S kakvim izazovima se suočavate u svetu eCommerce-a, posebno u vezi sa konkurencijom i promenama potrošačkog ponašanja?

    Konkurencija u svetu eCommerce-a je sve intenzivnija, a potrošačko ponašanje se rapidno menja. Potrošači danas traže brze isporuke, kvalitetno korisničko iskustvo i atraktivne cene. Uz to, znatno je povećana ponuda na tržištu, što nas izaziva da stalno inoviramo i diferenciramo naš asortiman. Posebno se fokusiramo na uvođenje ekološki prihvatljivih proizvoda i digitalnih rešenja, dok balansiramo kvalitet i cenu, što nije lak zadatak.

    Dragana Bakšunović, DexyCo

    Kakvu ulogu igra tehnologija u poslovanju Dexyco-a? Koje su digitalne platforme koje koristite?

    Danas je tehnologija srž poslovanja u Dexyco-u. Ona nam omogućava da unapredimo korisničko iskustvo i optimizujemo operacije. Naše napredne eCommerce platforme olakšavaju online kupovinu, omogućavaju personalizovane ponude i brže transakcije. Koristimo analitiku za praćenje ponašanja korisnika i optimizaciju marketing strategija. Dexyco web stranica i mobilna aplikacija pružaju jednostavan pristup asortimanu, dok društvene mreže kao što su Facebook, Instagram, Tik Tok i YouTube igraju ključnu ulogu u komunikaciji s kupcima i promociji proizvoda. Naš tim aktivno koristi Google Analytics i specijalizovane alate za efikasno upravljanje.

    Kako Dexyco gradi i održava odnos sa svojim kupcima, posebno u online okruženju?

    Slobodno mogu da kažem da se ponosimo odnosom s našim kupcima. A razlog je upravo što im pružamo personalizovano iskustvo, kvalitetnu podršku i stalnu komunikaciju, što mislim je ključno za naše online okruženje. Naš korisnički servis je tu da brzo odgovori na sve upite putem email-a i društvenih mreža. Redovno organizujemo promotivne akcije i kampanje za lojalne kupce, nagrađujući njihove ponovne kupovine. Kroz naš loyalty program, čujemo glas naših kupaca i pružamo im ono što žele.

    Kakva je vizija budućnosti Dexyco-a u narednih pet do deset godina po pitanju eCommerce-a?

    Kao što i svako dete ima želje, snove tako i mi kao kompanija, tim imamo viziju da postanemo vodeća destinacija za igračke i opremu za decu, ne samo u zemlji, već i na širem regionalnom tržištu. Planiramo dalju digitalizaciju naše platforme, uvođenje inovativnih funkcionalnosti poput virtuelne stvarnosti za pregled proizvoda i personalizovane preporuke uz pomoć veštačke inteligencije. Naš fokus će pre svega biti na razvoju ekološki održivih proizvoda, a želeli bismo i da dodatno proširimo naš loyalty program kako bismo dodatno ojačali veze s dugoročnim kupcima.

    Šta biste poručili drugim preduzetnicima koji žele da se upuste u svet eCommerce-a na osnovu vašeg iskustva?

    Dobronamerni savet svim preduzetnicima je da se fokusiraju na kreiranje izvanrednog korisničkog iskustva i da prate neprekidne promene u potrošačkom ponašanju. Investicija u tehnologiju i digitalne alate je ključna za efikasno upravljanje. Izgradite poverenje s kupcima kroz transparentnost i kvalitetnu podršku, a ne zaboravite na diferencijaciju — bilo jedinstvenim asortimanom, personalizovanim ponudama ili loyalty programima. Fleksibilnost i spremnost na inovacije su od suštinskog značaja za uspeh u svetu eCommerce-a, a to je put koji se isplati.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Dexyco

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE