Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Twitter

    Od kako je Mask preuzeo Tviter kompanija izgubila polovinu profita od reklama

    Kompanija Tviter izgubila je polovinu profita od reklama od kako ju je preuzeo Ilon Mask prošlog oktobra za 44 milijarde dolara, objavio je sam vlasnik.

    Kako je izjavio, nije bilo očekivanog rasta u prodaji tokom meseca juna, dodajući da je u julu „bilo pomaka“.

    Mask je preuzimanjem kompanije otpustio polovinu od 7.500 zaposlenih kako bi smanjio troškove.

    Konkurentska aplikacija Treds, prema nekim procenama, trenutno ima 150 miliona korisnika. Ona je deo platforme Instagram, što joj odmah pruža pristup za potencijalne dve milijarde korisnika.

    Ilon Mask, AI

    Tviter istovremeno muče i dugovi. Upliv novca je i dalje negativan, rekao je milijarder tokom vikenda iako nije pojasnio u kom vremenskom periodu je došlo do 50 odsto pada prihoda. „Prioritet nam je pozitivan novčani tok, da bi smo se kasnije bavili drugim stvarima“, glasila je njegova objava na Tviteru.

    Posle otpuštanja radnika i skraćivanja računa za korišćenje klaud usluga, Mask je rekao da će Tviter tokom 2023. ostvariti više od 2,5 milijarde evra.

    Dve godine ranije ta suma je bila dvostruko veća, što pokazuje da agresivne mere smanjenja troškova nisu podstakle povratak oglašivača koji su otišli usled promena u pravilima uređivanja sadržaja, iako je Mask u aprilu izjavio da se većina njih jeste vratila.

    „Mask je brz i inteligentan, ne kladite se protiv njega“

    Lusi Kuts direktorka investicija u kompaniji JM Fin navodi da se „ne bi trebalo kladiti protiv vlasnika Tvitera, jer je brz i inteligentan“. „Mislim da će sve preokrenuti, samo će sam proces potrajati.“

    „Nažalost, mora da otplati 13 milijardi evra duga do kraja jula, te je moguće da će pritisak na akcije u Tesli biti veći ukoliko bude bio prinuđen da proda još udela u kompaniji“, izjavila je.

    Linda Jakarino, nekadašnja šefica marketinga kompanije NBCUniverzal, postavljena je za izvršnu direktorku Tvitera u junu, potez kojim se šalje poruka da su reklame za kompaniju i dalje prioritet.

    Ona je izjavila da Tviter planira da se usredsredi na video, autorska i komercijalna partnerstva.

    U toku je prva faza pregovora sa političkim i ličnostima iz sveta zabave, platnim servisima, kao i sa izdavačima i medijima.

    Izvor: BBC na srpskom

    Foto: Pixabay, Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE