Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Loš dan na poslu

    Od jednog vozila zarada 70.000 evra

    Italijanski proizvođač luksuznih sportskih vozila Ferari najprofitabilniji je brend u autoindustriji, dok je najveći gubitaš simbol britanskog luksuza Bentli.

    Ferdinand Dudenhofer, profesor ekonomije iz Duizburga u svojoj studiji otkriva da je najprofitabilnija marka Ferari.

    Verovali ili ne, Ferari je u prvih šest meseci po svakom prodatom primerku prestižnog automobila imao čistu zaradu od čak 69.900 evra.

    U pogledu profita najjači nemački brend je Porše, koji je sa zaradom od 17.000 evra po svakom vozilu dvostruko profitabilniji od premijum igrača Mercedesa, Audija i BMW, koji prosečno zarade 9.000 evra.

    Maserati i Volvo zarade oko 5.000 evra po svakom prodatom primerku.

    Sa druge strane, Jaguar Land Rover trenutno vozi „po ivici“ i na svakom prodatom automobilu zaradi tek 800 evra.

    Ali i to je odlično ako se uporedi s Bentlijem koji na svakom prodanom primerku generiše gubitak od čak 17.000 evra. Tesla je tek nešto bolja, oni gube oko 11.000 evra.

    Ako se rezultati uporede sa prošlogodišnjim sasvim je jasno kako su Porše i Ferari ostali na jednako visokom nivou kao najprofitabilniji auto proizvođači.

    Izvor: SEEbiz

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE