Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Viski

    Novi trend: Irski viski dodao UKUSE piću da bi privukao mlade

    Aromatizovani viski američkih i kanadskih kompanija nije novina. Neki od njih su: Southern Comfort, Fireball, Crown Royal apple i Knobb Creek javor. Oni su već decenijama standardni proizvodi u prodavnicama alkohola. Međutm, sada privlači pažnju i irski viski. Nekada su aromatizovana alkoholna pića bila nezamisliva u destilerijama koje su se ponosile time da je ukus samog viskija bio glavni privlačni faktor.

    ,,Ljubitelji viskija su govorili o aromatizovanom viskiju kao opštem izazovu i na negativan način jer smatraju da to pomalo izneverava svrhu zbog koje destilirate visokokvalitetnu tečnost i zatim je stavljate u burad“, rekao je Lander Otegui, glavni marketing direktor u Proximo-u, kompaniji za duvanske proizvode koja poseduje irske destilerije Bushmills i Proper No. Twelve.

    Međutim, to se menja među Ircima, a Jameson je prihvatio trend pre nekoliko godina sa dva ukusa. Jameson Cold Brew je predstavljen 2020, a dve godine kasnije pojavio se sa ukusom narandže. Oba ostaju u prodaji i privlače nove ljude.

    Viski

    Viski (Unsplash)

    Aromatizovani viski

    Viski sa ukusom je kategorija od 1,5 milijardi dolara i čini 20 odsto ukupne prodaje viskija u SAD. U poslednjih nekoliko godina, prodaja aromatizovanog viskija nadmašila je viski bez ukusa, prema distributerima kompanije Southern Glazer. Od 2019. godine, broj aromatizovanih viskija na policama porastao je za 37 odsto.

    I još se pridružuju: irski viski Konora McGregora i Proper No. Twelve, koji je nedavno predstavio verziju sa ukusom jabuke, koja je imala odlične rezultate za brend od njegovog lansiranja pre godinu dana.

    To nije bilo bez oklevanja brenda, priznao je Otegui. Oni „nisu bili baš ubeđeni“ u lansiranje aromatizovanog viskija. Ali s obzirom da mlađi ljudi, koji piju, gravitiraju ka oštrijim ukusima, irski brendovi „moraju da budu mnogo fleksibilniji nego što su njihova istorijska uverenja“, rekao je on za CNN.

    Alkohol

    Alkohol (Unsplash)

    Viski sa ukusom meda

    Još jedna irska destilerija se priklonila trendu. Tullamore D.E.V. je, prvi put u svojoj 200-godišnjoj istoriji, prošlog meseca pustio u SAD aromatizovani viski, birajući med, uoči Dana Svetog Patrika.

    ,,Med je bio jednostavan izbor“, rekao je Pol Basford, predsednik za SAD u kompaniji William Grant and Sons, matičnoj kompaniji Tullamore D.E.W., koja takođe poseduje viski Glenfiddich i džin Hendrick’s.

    ,,Prvo, poznat je potrošačima, delom zahvaljujući aromatizovanom američkom viskiju koji se veoma dobro kotira na tržištu, pa je to prirodno proširenje za brend Tullamore D.E.W. da se pojavi na toj sceni'“, rekao je Basford za CNN.

    „Postoji sklonost da se pije više ukusa, a tu su i neki veoma različiti, rekao je on, izdvajajući bananu i cimet, ali je brend „odlučio da krene na nešto malo tradicionalnije“ što se uklapa u Tullamore D.E.V.

    Odlična prodaja

    Početna prodaja je bila odlična. Basford predviđa da će biti „prilično velika ove godine, a još veća sledeće godine“ sa medom koji će obuhvatati 20 odsto ukupne prodaje Tullamore D.E.V.-a u narednoj godini i predviđa se da će se tokom vremena povećati na 35 odsto.

    Med i jabuka su među najprodavanijima u celoj kategoriji aromatizovanog viskija, prema podacima NIQ datim CNN-u, kao i puter od cimeta, breskve i kikirikija.

    Kikiriki (Pixabay)

    „Potrošači u Sjedinjenim Državama imaju značajan apetit za ukusom uopšte, a posao sa alkoholnim pićem nije izuzetak“, rekao je za CNN Džon Berg, potpredsednik liderstva za piće i alkohol u NIK-u.

    Međutim, on je upozorio da ukusi „obično imaju vremenski period opadanja prodaje, zasnovan na stopama probanja i ponovljenih kupovina“.

    Promena ukusa

    Obe kompanije se suočavaju sa sličnim izazovima privlačenja onih koji piju u srednjim dvadesetim godinama, koji žele drugačije ukuse, u poređenju sa starijim generacijama, što je trend koji se ubrzao nakon pandemije.

    „Nakon Covida, cela potrošačka baza postala je promiskuitetnija, želeći da budu eksperimentalni i manje vezani za ono što su imali ranije“, rekao je Basford. A pošto mlađi ljudi, koji piju često, nisu ljubitelji viskija, ukus pomaže da postanu.

    Otegui je rekao da su mlađi potrošači „otvoreni za istraživanje novih ukusa u kategoriji žestokih pića“.

    Arome su „dobar način da ih uvedete u brend i u kategoriju viskija, a svakako i u irski viski“, zaključčio je Basford.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE