Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novakova „golgota“ tema no.1 u Srbiji: Čak 150.000 članaka za 14 dana

    Poslednje dve nedelje u fokusu medijske pažnje, ne samo u Srbiji nego i u celom svetu, je najbolji srpski i svetski teniser Novak Đoković i problemi koje je imao sa Vladom Australije oko ulaska u zemlju i učestvovanja na Australian Openu.

    Novakovi pratioci i obožavaoci, ljubitelji tenisa, bez daha su pratili dešavanja od kada je Đoković objavio na društvenim mrežama da će učestvovati na čuvenom turniru. Javnost je fokusirano pratila sve, od toga da je krenuo u Australiju, pa sve do deportacije.

    Zbog toga, analitički tim agencije za digitlanu analitiku Digital Elemen-a pomoću najnovijih digitalnih platformi za praćenje online i društvenih mreža predstavlja zanimljivu retrospektivu šta se sve u prethodne dve nedelje dešavalo na digitalnom nebu Srbije kada su u pitanju dešavanja iz Australije.

    Đoković tema broj jedan u Srbiji

    Broj objava u srpskim medijima o Novaku Đokoviću u poslednjih 14 dana (od dana kada je krenuo u Australiju) iznosio je 149.900 samo u Srbiji. To je 2.200 odsto više nego u prethodnom periodu kada je zabeleženo 6.600 objava.

    Najviše objava, od čak 7.700 bilo je 10. januara, kada je objavljeno da je Đoković pobedio na australijskom sudu i da će igrati na Australian Open-u.

    Reakcije pratilaca (engagement) na medijske objave o Đokoviću, takođe su porasle čak 5.000 odsto u odnosu na prethodni period i iznose 1.1 milion komentara, deljenja, lajkova. Najviše reakcija je zabeleženo 10. januara, čak 39.800.

    Najveći engagement 10. januara imala je vest sa portala mondo.rs koja prenosi prvu poruku Novaka Đokovića posle prve pobede na Federalnom sudu u Australiji. Na ovu vest reagovalo je 6.100 ljudi.

    Tviter najaktivniji

    Od svih medija koji su prenosili vesti o Đokoviću, ubedljivo najviše je bila aktivna Twitter zajednica sa čak 74.4 odsto udela u ukupnoj medijskoj slici.

    Na ovu temu poslednje dve nedelje bilo je ukupno 111.700 objava koje su zabeležile 614.100 reakcija, odnosno lajkova ili retvitova.

    Analitika objava na društvenim mrežama izdvojila je profile koji su imali najviše uticaja na širenje vesti o Novaku. Na prvom mestu je Saša Ozmo, novinar sport kluba i autor knjige „Sportsko novinarstvo“, dok je na drugom mestu fan grupa Novaka Đokovića pod nazivom @Slavica_NoleFam.

    Izjava Đokovića, u kojoj objavljuje da želi da se odupre dezinformacijama o njegovom pozitivnom PCR covid testu u decembru i istovremenom prisustvu pojedinim događajima, koju je objavio na Twitteru 12. januara retvitovalo je i lajkovalo 22.400 ljudi.

    Kada su u pitanju mediji koji su imali najviše uticaja da se vesti o Novaku Đokoviću prošire i pročita ih što više čitalaca u vrhu su portali Deutche Welle, mondo.rs, srbijadanas.com, Blic sport, Večernje novosti i Informer.

    Pratioci eksplodirali od besa

    Da su poslednje dve nedelje pratioci eksplodirali od ljutnje i besa zbog odluke australijske vlade, potvrđuju i podaci Digital Elementa, pa je najdominantnije osećanje anger odnosno ljutnja (41.4%) koje su čitaoci osećali dok su pratili dešavanja u vezi Đokovića u Australiji.

    Ljutnju je smenjivala tuga (19.7%), a veliki broj ljudi je osećao i ljubav, odnosno privrženost prema Novaku (18.9%).

    Srbija i Balkan su bili središte medijske erupcije, ali i drugi delovi sveta su slično komentarisali poslednja dešavanja iz Australije. Preko 60 odsto pratilaca su bili muškarci, a dominirala je starosna grupa između 25 i 34 godine.

    „Osveta“ izazvala opšte oduševljenje

    Vest sa portala mondo.rs da je Dušan Lajović „osvetio“ u prvom kolu Australian Opena Đokovića izazvala je opšte oduševljenje u Srbiji.

    Posle velike borbe u pet setova Lajović je pobedio Martona Fučoviča (3:2) koji se među prvima zalagao da Đokovića deportuju iz Australije. Nakon pobede u prvom kolu Lajović je na terenu razvio zastavu sa Novakovim likom.

    Ovu vest je za samo jedan dan komentarisalo, podelilo ili lajkovalo 28.100 ljudi. To na najbolji način pokazuje koliko su poslednja dešavanja uzdrmala javno mnjenje u Srbiji.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP/Printscreen

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE