
Nova marketing agencija koja će ostaviti trag
Ivana Cvejić, direktorka marketinga, Keprom grupa
- Kakav je novi pristup Keprom grupa primenila u sektoru marketinga i ostalim sektorima?
Keprom grupa je i u 2021 nastavila sa pozitivnim promenama i unapređenjima u radu, a u sledećoj godini idemo korak dalje. U kompanijama koje se bave višestrukim delatnostima marketing treba da doprinese da preduzeća efektivno i efikasno reaguju i menjaju se u skladu sa promenama na tržištu. Naš glavni fokus su potrošači, dugoročna perspektiva i stalne inovacije. Prepoznali smo važnost tima i organizovali se kao agencija koja može da pruži sve marketing usluge, što nam dodatno omogućava strateški pristup i sinergetski efekat u radu. Sektor marketinga dobio je pojačanje u kreativnom, PR i digital segmentu, a tim se i dalje širi. Očekujem da će nam ova promena doneti višestruke pozitivne efekte zahvaljujući znanju, iskustvu i ekspertizi našeg tima. Od jula ove godine možemo da se pohvalimo i novim, modernim distributivnim centrom i upravnom zgradom u Šimanovcima, sa magacinom sa više od 8.000 kvadrata i radom u WMS-u.
- Koliko je za vas važan tim sa kojim radite?
Ljudi su najveće bogatstvo svake organizacije.
Smatram da kada je tim dobro oformljen i radi u pozitivnoj atmosferi uz podršku i poverenje, svi ambiciozni ciljevi zapravo postaju lako dostižni.
Keprom grupa nastaviće sa ulaganjem u ljude i osluškivanjem njihovih potreba radi proširenja znanja i motivacije zaposlenih. Nastavićemo da promovišemo vrednosti koje naši zaposleni žive i radićemo na strategiji employer brandinga, jer nam je važno da budemo prepoznati kao poželjan poslodavac a tu poruku najbolje prenose naši zadovoljni zaposleni koji su osnova i srce kompanije.
- Gde se trenutno nalaze Aksa i Keprom?
Pored prijatnog mesta kupovine na kome se može pronaći sve za bebe i decu do školskog uzrasta, Aksa se kod naših potoršača percipira kao „više od radnje“ pre svega zbog visokog nivoa usluge i ekspertize naših prodavaca.
Radimo na osluškivanju potreba potrošača, otvaranju novih objekata uz unapređenje programa lojalnosti, izgleda i funkcionalnosti online prodavnica. Nastavićemo da kao društveno odgovorna kompanija svim bebama koje su se rodile u Srbiji i BiH poklonimo „Aksa baby paket“ i budemo tu za sve mame i tate od prvog dana.
I dalje ćemo biti orijentisani ka inovacijama i trudićemo se da ostanemo prvi izbor roditeljima i mesto na kome mogu da dobiju iskren savet i stručnu pomoć, kao i oslonac i podrška u najvažnijoj i najlepšoj životnoj ulozi – ulozi roditelja.
Keprom će kao distributer od poverenja sa pojačanim timovima u sektoru logistike i marketinga u budućnosti moći da isporuči još kvalitetnije rezultate.
Očekujemo da će naši najveći brendovi Chicco, Cybex, Kit&Kin, Evy baby, Nip, Lycia, Krauterhof, Pic, Flufsan u narednoj godini na osnovu postavljenih brend marketing strategija biti još bliži potrošačima, i da ćemo u budućnosti uspešno plasirati sve nove brendove.
- Koji su dalji planovi za razvoj Keprom grupe sa aspekta marketinških aktivnosti?
Digitalizacija i velika količina sadržaja koja je prisutna vodi nas ka cilju da pružimo kvalitetnu informaciju i sadržaj koji će biti koristan svim čitaocima.
U sledećoj godini u planu nam je da na kreativan i drugačiji način obezbedimo savete i odgovorimo na sve dileme sa kojima se porodica susreće u odrastanju mališana. Noviteti su trenutno u pripremi.
Brze tržišne promene i izazovi sa kojima se susrećemo, uče nas da budemo proaktivniji i da stvorimo kvalitetne vrednosti koje odlikuju strateško planiranje, inovativnost, autentičnost i zadovoljstvo potrošača.
Uz pozitivnu energiju gradimo snažan i kompaktan tim koji će ostaviti trag, a čije će se ideje pamtiti.
Izvor: BIZLife Magazin