Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflix Trik na Netflixu

    Netflix doneo odluku: Evo koliko bi moglo da košta deljenje lozinke od 2023.

    Zlatni dani korišćenja lozinke devojke, prijatelja, brata ili vašeg cimera za pristup Netflix platformi mogli bi uskoro da budu gotovi zahvaljujući novoj najavi popularnog servisa za striming.

    Netflix će početi da naplaćuje naknade za dodatne korisnike početkom 2023. godine, jer nakon višemesečne borbe protiv deljenja lozinki beleži prvi kvartalni gubitak pretplatnika u deceniji.

    Ovaj potez je proširenje pilot programa koji se trenutno izvodi u Latinskoj Americi, putem kog se naplaćuju „troškovi“ dodatnih korisnika van neposrednog domaćinstva osobe koja ima nalog na servisu. U suštini, svaki profil na „Ko gleda?“ ekranu će koštati više novca ako nisu članovi jednog domaćinstva.

    Cene naknade još uvek nisu objavljene, ali ako se prati šema „jedna četvrtina osnovne stope“ pilot programa, trebalo bi da ona iznosi oko između tri i četiri dolara.

    Daljinski upravljač sa Netflix-ovim dugmetom (Pixabay)

    Za ljude koji žele da izbegnu te naknade, platforma Netflix je u ponedeljak predstavila alatku za prebacivanje naloga koja će preneti podatke o profilu korisnika (istoriju pregleda, preporuke i slično) na njihovu novu, nezavisnu pretplatu.

    Pored toga, kompanija je nedavno najavila jeftiniji nivo sa reklamama koji će koštati sedam dolara mesečno koja će bude lansirana 3. novembra. Novi sistem će biti dostupan u desetak zemalja, uključujući Veliku Britaniju, Kanadu i Meksiko, do 10. novembra.

    Netflix je u pismu akcionarima nedavno najavio da će kompanija početi sa naplatom deljenja lozinke početkom 2023. godine, nakon meseci upozorenja i pretplatnika.

    „Nakon što smo saslušali povratne informacije potrošača, ponudićemo mogućnost korisnicima da prenesu svoj Netflix profil na sopstveni nalog, a deliocima da lakše upravljaju svojim uređajima i da kreiraju podnaloge („ekstra član“), ako žele da plate za porodicu ili prijatelje“, saopštila je kompanija. „U zemljama sa našom jeftinijom uslugom koja podržava oglase, očekujemo da će opcija prenosa profila za neke korisnike biti posebno popularna“.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Pixels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE