Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nenad Nikolovski

    Nenad Nikolovski, Baby Food Factory: Za stvaranje izvanrednog potrebna je “alhemija” sreće i hrabrosti

    Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.

    Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.

    Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa Nenadom Nikolovskim, izvršnim direktorom kompanije Baby Food Factory.

    Šta je za Vas remek-delo?

    Rekao bih da remek-delo svako doživljava na svoj načinal i da ipak postoje neka opšte prihvaćena remek-dela koja se izdvajaju po svojoj izvrsnosti. Recimo, u umetnosti postoje vanvremenska remek-dela koja su vredan deo istorijske i kulturne baštine. Kao veliki ljubitelj muzike, za mene je primer remek dela kompozicija Šoštakoviča, “Valcer broj 2”. Takođe smatram da, da bi neka tvorevina imala “status” remek-dela, potrebno je da izazove jake emocije, da nas impresionira i da preživi test vremena. Želeo bih da dodam da za mene, a verujem i mnoge druge, naša deca predstavljaju remek-delo.

    Nenad Nikolovski, izvršnim direktorom kompanije Baby Food Factory

    Da li remek-dela postoje i u Vašem poslu?

    Definitivno postoje, ali bih naglasio da ne postoji jedinstveni etalon za merenje. Mislim da je u poslu ta razlika u perspektivi jos izraženija. U našem timu, mi se trudimo da kreiramo remek-dela i to nam nekad uspe, barem u našim očima. Recept je, po mom mišljenju, kombinacija velikog znanja, napornog i kvalitetnog rada kao osnove, u miksu sa inspiracijom i originalnošću, kojom stvaramo emociju.  U poslu se dešava da suma “dobrih” komponenata koji su jedinstveno povezane, postaju remek-delo.

    Nenad Nikolovski, izvršnim direktorom kompanije Baby Food Factory

    Šta je potrebno za više od remek-dela?

    Ne bih povlačio liniju gde tačno ta granica počinje i da li ona uopšte postoji. Svakako, za stvaranje nečeg izvanrednog što prevazilazi uobičajene standarde, potrebno je malo “alhemije” koja nastaje od sreće i hrabrosti i može podići taj nivo remek-dela.

    Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?

    Misija naše firme da podržavamo zdrav život i zdrave navike svih generacija za nas predstavlja vanvremensku vrednost. Ono što karakteriše industriju zdrave hrane jesu sve stroži standardi i očekivanja potrošača. Kvalitet, inovacije, transparentnost i zdravstveni učinci su gradivni elementi za postizanje naše misije. Kao proizvođači zdrave hrane za sve generacije, svakodnevno podstičemo izgradnju svesti o pravilnoj ishrani počevši od naših najmlađih i najdražih potrošača koji će osigurati tu vanvremensku vrednost za buduće generacije. Prolazni će ostati trendovi koji se konstantno menjaju, razni ukusi, dizajn i pakovanja.

     

    *Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom

    Izvor: BIZLife

    Foto: Xiaomi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE