Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Daktela integriše ChatGPT u svoje rešenje za kontakt centar

    Globalna tehnološka kompanija Daktela, vodeći provajder komunikacionog softvera i cloud rešenja u svetu, postala je jedan od prvih CCaaS provajdera koji je u potpunosti iskoristio potencijal nove tehnologije i integrisao ChatGPT direktno u svoju platformu.

    Predstavnici kompanije Daktela najavljuju dalju integraciju veštačke inteligencije (AI) u svoj portfolio proizvoda, implementirajući nove karakteristike i funkcionalnost ChatGPT-a u rad kontakt centara. Ova implementacija bi se mogla desiti zahvaljujući izdanju GPT 3.5 turbo verzije, koja omogućava pristup drugim programerima preko svog API interfejsa. Daktelina najnovija AI inovacija nudi agentima kontakt centara brojna poboljšanja u poslovanju, pre svega efikasnije rukovanje dolaznim zahtevima i bržu komunikaciju sa klijentima.

    Veštačka inteligencija već menja svet i nastaviće da igra sve važniju ulogu u korporativnim strategijama u različitim oblastima, uključujući softver za komunikaciju. Daktela je prošlogodišnjom akvizicijom Covorkers.ai, startapa koji razvija sopstvene inteligentne glasovne robote i čet-botove, postavila osnova za razvoj ove vrste inovacija. AI je tako počela da prodire u veliki deo naših proizvoda na različite načine i implementacijom ChatGPT-a u rad kontakt centara nivo naših pametnih rešenja ponovo ide dalje. Daktela je više nego dobro pripremljeni za sve izazove koje će doneti budućnost i neizbežni tehnološki napredak, komentariše Jirži Havliček, glavni tehnološki direktor kompanije Daktela.

    Jirži Havliček, glavni tehnološki direktor kompanije Daktela.

    Prva implementirana funkcionalnost je sumiranje komunikacione niti, što omogućava korisniku da u nekoliko tačaka sazna o čemu se radi u komunikaciji između agenta i kupca. Novo rešenje eliminiše potrebu za čitanjem svih e-poruka i drugih tekstualnih komunikacija koje se nalaze u niti. ChatGPT značajno ubrzava orijentaciju u sistemu, posebno u listama pojedinačnih zahteva kupaca, a agentu omogućava brz pregled istorije korisnika tokom direktne komunikacije sa njima.

    agent

     

     

    Još jedna od novih funkcionalnosti fokusira se na poboljšanje, ubrzanje i povećanje automatizacije komunikacije pisanja teksta. Daktela kontakt centar sada dozvoljava agentu da napiše samo listu sa glavnim tačkama razgovora. Oni se zatim automatski proširuju u kompletnu, propisanu e-poštu sa svim formalnim i komunikacionim zahtevima preko GPT-3.5. U isto vreme, agent može da označi bilo koju rečenicu i da je ponovo napiše u drugom stilu kroz nove karakteristike, na primer da zvuči formalnije ili prijateljskije.

     

     

     

     

    Do sada je Daktela koristila svojstva veštačke inteligencije uglavnom u funkcionisanju i komunikaciji pametnih mailbota, glasovnih robota i četbotova. Međutim, kompanija planira sveobuhvatniji inovacioni projekat, tokom kojeg će ChatGPT postati deo celokupnog portfolija proizvoda i stvoriti prvi pravi omnikanal AI.

    Osnovna prednost ovde je interni, posebno posvećen AI tim, koji omogućava Dakteli da ima profesionalno vođen, generisan i jednostavan proces implementacije.


    O kompaniji Daktela

    Daktela je globalna tehnološka kompanija koja korisnicima nudi interni komunikacioni softver i cloud rešenja za kontakt centre. Omogućava kompanijama da se brinu o svojim klijentima koristeći sve dostupne kanale komunikacije, kao što su glas, e-pošta, SMS, web ćaskanje, Facebook Messenger, Instagram, VhatsApp ili Viber, sve sa izvornom podrškom u jednoj web aplikaciji. Trenutno opslužuje više od 1.000 korporativnih klijenata svih veličina širom sveta. Daktela ima filijale u Velikoj Britaniji, Dubaiju, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Mađarskoj, Sloveniji, Srbiji, Rumuniji i na Filipinima. Daktela je u vlasništvu osnivača Richarda Baara i Davida Hajeka i slovačke investicione grupe Sandberg Capital. Daktela poseduje većinski udeo u kompaniji Covorkers.ai koja pruža sopstvene inteligentne robote za ćaskanje, glasovne robote, mailbotove i druge alate za veštačku inteligenciju (AI).

    Više informacija možete pronaći OVDE.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Daktela

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE