Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife-ovih „30 ispod 30“: Nenad Džomić, Lidl Srbija

    Nenad Džomić, regionalni rukovodilac prodaje, Lidl Srbija

    Svoja prva znanja o ritejl industriji prikupio je u domaćem trgovinskom lancu, u kojem je proveo četiri godine, dok se, 2017. godine, nije priključio Lidlovom timu. Karijeru u Lidlu započeo je na poziciji rukovodioca prodavnice i prikupio jedinstveno iskustvo otvaranja prvih Lidl prodavnica u Srbiji, otvorivši sa svojim timom prodavnicu u Zrenjaninu, a nakon godinu dana, i drugu prodavnicu u Novom Sadu.

    Pre dve godine preuzeo je ulogu regionalnog rukovodioca prodaje i trenutno vodi četiri prodavnice, tj. četiri tima, koji ukupno broje 170 ljudi. Akcenat u poslu daje na razvoj svojih ljudi i najveće zadovoljstvo mu je kada na kraju tog procesa potencijal za koji ljudi neretko sami nisu svesni da poseduju izađe na površinu. U slobodno vreme voli da uči o istoriji naše zemlje, da putuje i šeta na keju u Novom Sadu.

    • Predstavite se. Koliko imate godina i koliko ste već na svojoj trenutnoj poziciji, u svom biznisu?

    Moje ime je Nenad Džomić, iz Novog Sada sam i imam 29 godina. Kao regionalni rukovodilac prodaje u Lidlu radim dve godine.

    • Šta mislite da je izdvojilo vas u odnosu na vašu generaciju? Šta je prevagnulo da budete poslovno istaknuti pre svoje 30. godine?

    Pre svega, to što sam sticao radne navike veoma rano, radio sam dosta „part time” poslova tokom školovanja, i to smatram vrlo bitnim preduslovom. Takođe, trudim se da budem okružen ljudima od kojih stalno učim i čiji uspeh i znanje daju i meni motivaciju da idem napred. U kompaniji Lidl, gde sada radim, postoji veliki broj takvih primera.

    • Kažu da se sreća zaslužuje. Kako ste je vi zaslužili?

    Rekao bih da sreća kao faktor postoji u svakom uspehu, ali bih se složio sa tim da ona mora da se zasluži. Pored jasnih činilaca kojim se sreća zaslužuje, poput marljivosti i upornosti, uvek izdvajam i strpljenje. Postoje faze karijere kada i pored vrednog rada i posvećenosti moraš održavati kontinuitet – raditi na visokom nivou duži period. Tada je potrebno biti istrajan i rezultati će doći.

    Nenad Džomić, Lidl Srbija

    Nenad Džomić, Lidl Srbija

    • Svedoci smo da naše tržište veoma sporo vrši tranziciju, još uvek su izrazito vidljivi obrisi socijalizma i karte su podeljene zrelijim igračima. Koji je vaš savet za mlade kolege – kojim putem da se probiju?

    Negde sam skoro pročitao da je od bitnih faktora za uspeh u poslu smelost na prvom, drugom i trećem mestu. Tranzicija možda jeste spora, ali bitno je da se stvari menjaju – zato bih savetovao kolegama, bez obzira na godine, da ulažu u svoje znanje i da ga smelo iskazuju, a dobar poslodavac uvek prepozna kompetentnost.

    • Korporacija ili privatno preduzetništvo?

    U ovoj fazi života, definitivno, korporacija. Čak i ako imate afinitete ka privatnom preduzetništvu, rad u velikoj uspešnoj kompaniji, kao što je Lidl, daje vam sliku o tome kako bi – jednog dana, ako se odlučite na taj korak – trebalo organizovati zdrav sistem.

    • Šta vas je konkretno opredelilo da se razvijate u našoj zemlji, a ne u inostranstvu?

    Nisam razmišljao o odlasku u inostranstvo. Smatram Srbiju veoma lepim mestom za život. Neka svako na svom mikronivou radi najbolje što može i bude dobar primer mlađima – razlika između inostranstva i naše zemlje biće sve manja.

    • Kada govorimo o poslu, kako vidite sebe za 10 godina?

    Nadam se, sa mnogo širim spektrom znanja i veština. Voleo bih da se oprobam i u sektorima koji su povezani sa sektorom u kome trenutno radim kako bih zaokružio jedan ceo proces. Stoga, logistika je oblast koja mi je veoma zanimljiva.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE