Nek te zima ne koči! Evo lakih vežbi za svaku kancelariju!

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nek te zima ne koči! Evo lakih vežbi za svaku kancelariju!

    Zima nas koči u mnogim aktivnostima i planovima, ali ne dozvolimo da nas koči u pokretu i brizi o zdravlju. Pružimo korak po hladnoći, nek nam krv prostruji, pa kad dođemo u kancelariju na dugi, osmočasovni radni dan vežbe će nam pomoći da ostanemo u formi i tokom zimskog perioda. Današnjim tekstom završavamo naš serijal preporuka za brze, ali izuzetno efikasne vežbe na radnom mestu. Ukoliko imate hroničnu ukočenost vrata i zglobova uz vežbe koristite topikalni analgetik, koji u sebi sadrži ibuprofen, jer osim što hladi bolno mesto on i dubinski ublažava bol. Dajemo vam primere najefikasnijih vežbi koje možete primeniti i kod kuće na kauču, ali i na radnom mestu.

    1. Stavite ruke na čelo, raširite laktove. Pritisnite čelom dlanove prema napred, bez pokretanja glave. Zadržite 5 sekundi i opustite.
    2. Ruke su isprepletane na potiljku, glava je uspravno, laktovi rašireni. Pritisnite potiljkom o dlanove prema nazad, bez pokretanje glave. Zadržite 5 sekundi i opustite.
    3. Stavite desni dlan na uvo, lakat je raširen. Pritisnite glavu u stranu, bez pokreta. Zadržite 5 sekundi i opustite. Istu vežbu ponovite levom rukom.
    4. Stavite šake ispod brade, laktove raširite. Pritisnite bradom o šake prema dole, bez pokretanja glave. Zadržite 5 sekundi i opustite.

    5. Istegnite ruku horizontalno, držeći je za nadlakticu. Ponovite vežbu sa suprotnom rukom.
    6. Uhvatite jednom šakom drugu šaku i ispruženu ruku istegnite iz ramena. Zadržite se u tom položaju 3 minuta, pa ponovite sa drugom rukom.
    7. Upletite prste obe ruke na grudima, okrenite dlanove i istegnite ruke prema napred. Zadržite 3 sekunde i vratite u početni položaj.
    8. Upletite prste obe šake, i stavite ih na potiljak. Opustite se. Ostanite u ovom položaju 3 sekunde, pa raširite ruke kao da pokušavate da spojite lopatice na leđima. Istegnite se što više možete.

    U početku, vežbe treba izvoditi 3-5 puta i postepeno povećavati broj ponavljanja za 1 put, dok ne dođete do 10 ponavljanja. Možete ponoviti više ciklusa sa kratkim pauzama.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE