Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Nećemo žuriti s povratkom u kancelarije, jer zdravlje je prioritet“

    Piše: Krstinja Šćepanović, Izvršni direktor direkcije za ljudske resurse, OTP banka Srbija

    Situacija koja nas je sve zadesila, učinila je da za kratko vreme promenimo svoje navike i prilagodimo se novim okolnostima. Najznačajnije podsećanje je da je zdravlje na prvom mestu, a bilo je potrebno reagovati brzo, donositi prave odluke i pratiti situaciju.

    Bankarski sektor jeste dočekao ovu situaciju spremno i građanima pruža podršku od prvog dana, ali kada govorimo o nama, zaposlenima, bilo je neophodno učiniti veliki posao za kratko vreme. Ipak, još jednom smo pokazali jedni drugima da su ljudi ti koji čine dobar sistem i zahvaljujući dobroj organizaciji, razumevanju i posvećenosti zajedničkom cilju, za samo dve nedelje 95% kolega iz upravnih zgrada i 52% kolega iz ekspozitura je prešlo na rad iz svojih domova. Sjajna i apsolutno posvećena podrška kolega iz IT-a da obezbede sve tehničke uslove za ovaj poduhvat bila je ključna.

    Obezbedivši distancu radom od kuće, fokusirali smo se i na mentalno zdravlje. Od samog početka zaposlenima smo davali smernice za privikavanje na rad od kuće i smernice za korišćenje potrebnih alata i aplikacija. Informisali smo ih na dnevnom nivou i pružali podršku kroz pozitivne vesti ali i kroz mogućnost besplatnih razgovora sa timom psihologa, zahvaljujući saradnji sa Savezom psihoterapeuta Srbije. Organizovali smo i onlajn događaje sa istim ciljem. Dr Zoran Ilić, psihijatar, terapeut i trener je kroz video serijal upućivao na jednostavne i praktične tehnike, čijom primenom lakše prevazilazimo svakodnevne izazove. Otvorili smo i poseban kontakt centar u IT Helpdesku i HR-u za sve zaposlene, kojima je potrebna informacija ili podrška bilo koje vrste.

    Važno je bilo da razumemo da su se okolnosti promenile, da smo izloženi novim alatima i načinima rada, i da smo sposobni za brzo savladavanje novih znanja, adaptaciju na novu organizaciju i praćenje aktivnosti, i na održanje motivisanosti i produktivnosti. Imali smo dosta izazova i nepoznanica ali su nam rezultati potvrdili da smo radili pravu stvar –  fokusirali se na ključne aktivnosti i oslonili na zaposlene koji posvećeno i profesionalno rade svoj posao u novim okolnostima.

    I dok se već uveliko komentariše povratak na radna mesta, mi nećemo žuriti sa povratkom u kancelarije, jer nam prioritet ostaje zdravlje, a granice koje smo u proteklih mesec i po dana pomerili, bile su sa ciljem da svaki rizik svedemo na minimum, i da se kao banka priključimo borbi protiv COVID-19.

    Prilagođavanje i prihvatanje promena je neophodna osobina današnjice, ali kao i u ovom situaciji, mnogo teže će se razvijati ukoliko nemamo pravovremenu i adekvatnu podršku okoline. Zbog toga, zahvalna sam situaciji koja nas je podsetila na važnost solidarnosti, empatičnosti i odgovornosti!

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE