Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Naših prvih DESET godina

    Piše dr Borislav Miljanović, osnivač i direktor, Represent System

    Jubileji su uvek povod za retrospektivu i analizu. Ali ja ovaj, 100. broj magazina BIZLife koristim za objašnjenje. Pre svega, mislim da jako mali broj vas, čitalaca, zna da ja stojim iza ovog projekta. Razlog je jednostavan – BIZLife nisam ni pokrenuo niti ga koristio za sopstvenu promociju, iako me je koštao novca, vremena, pa i živaca.

    Kao što sam i tada, pre 10 godina, razmišljao, i sada smatram da je Srbiji potrebna poslovna platforma kao sto je BIZLife. Sve vreme verujem da u našoj divnoj zemlji nema napretka, bez obzira na to koja je politička opcija na vlasti, sve dok su mladima uzor kriminalci, starlete i lokalni moćnici. „Laka lova, brza kola i šljaka bez muke” – deluje primamljivo, ali nije put koji podiže jednu naciju. A pretpostavljam da ni mnogi od vas ne bi voleli da im se rođena deca na ovo orijentišu. Nažalost, zbog sopstvenih interesa, pojedinci upravo to „guraju” i promovišu u srpskom javnom diskursu kao vrednosti za koje se treba boriti, pa čak i umreti. Hleba bez motike – verzija 3.0.

    BIZLife je na potpuno drugoj strani. Mi verujemo da mladi treba da budu preduzimljivi. To znači da treba da budu preduzetnici, da pokreću svoje biznise, da veruju u sebe i da u privatnom biznisu vide jedinu pravu slobodu. Slobodu da sami donose odluke i upravljaju sopstvenim životom, ali i da, naravno, za sve to snose odgovornost. Ali kada kažem da mladi treba da budu preduzimljivi, ne mislim samo na preduzetnike i privatni biznis. Mnogi nisu stvoreni niti zainteresovani za podizanje sopstvenih firmi. I to je potpuno u redu. Ali naša društvena odgovornost jeste da mladima objasnimo da oni moraju da preduzimaju korake koji će ih voditi napred u njihovim karijerama, ali i u sopstvenim životima. Ta vrsta preduzimljivosti je nama potrebna. Da se uči, da se radi i da se svakog sledećeg dana bude bolji. Srbija je iz socijalizma ponela samo trulu ideju da „ne mogu oni mene toliko malo da plate koliko ja mogu malo da radim”. I zato je i danas među mladima najpopularnije zanimanje rad u državnoj službi. Dok mladost celog sveta beži od svake vrste obavezivanja, mašta o radu na daljinu i stvaranju sopstvene karijere zasnovane na znanju savremenih tehnologija, mladež Srbije mašta ili o „brzoj lovi” ili o „državnim jaslama”.

    I zato postoji BIZLife. Da ovoj našoj, često konzervativnoj sredini pokaže da postoji drugi put. Put učenja i razvoja, koji nije lak, ali je jedini siguran. I za mlade možda i najbitnije – to je proces koji može da bude i veoma zabavan. Biznis kao lajfstajl– to je BIZLife.

    Sa ponosom ističem da sam jedan od onih koji mogu da kažu da su vlasnici sopstvenog sna. Sve o čemu sam snivao uspeo sam i da ostvarim. Naravno, uz puno rada i odricanja. Ali vredelo je. Tako se rodio i nastao i BIZLife. Poslovna platforma koja promoviše uspešan biznis i dobar život.

    I dok ta ideja o uzimanju sopstvene sudbine u svoje ruke ne prevlada u Srbiji, ali i zemljama regiona, biće potrebe za jednim BIZLifeom i ja ću je nositi na svojim plećima. Što se kaže, svako nosi svoj krst. Ja sam srećan jer to radim sa velikim zadovoljstvom.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE