Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dani komunikacija, prankster

    Najveći prankster današnjice dolazi na Dane komunikacija

    Dani komunikacija, tipično-netipični festival komunikacijske industrije koji se u Rovinju održava od 11. do 14. aprila, svoje učesnike već niz godina priprema da uvek očekuju neočekivano, pa tu tradiciju nastavlja i ovaj put. Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji postanu deo DK zajednice uživaće u predavanju kreativca kog niko nije uspeo zatvoriti u okvire konvencionalnosti – na DK2024 vraća se neuobičajeni reporter, prankster koji na najzabavniji mogući način pomera granice tradicionalnoga novinarstva – Oobah Butler.

    Najbolje ocenjen TripAdviserov lažni londonski ugostitelj, najbolji lažni dizajner pariškoga Tjedna mode, voditelj MTV-jeve emisije Catfish UK i autor bestsellera LA Timesa na glavnoj će pozornici Dana komunikacija istaći važan aspekt ovogodišnje festivalske teme – koja isprepliće ponašanja potrošača, bihevioralnu pozadinu donošenja odluka i ulogu fake newsa u sveopštoj (i)racionalnosti društva.

    Najveći prankster

    Publika Dana komunikacija ovog je poznatog prankstera dobro upoznala još 2019. godine, kada je govorio o svom nekonvencionalnom pristupu edukaciji majstorskim fake news projektima, a on je u međuvremenu popisu svojih titula dodao i onu proslavljenog filmaša. Oobah Butler još je jednom šokirao internet krajem 2023., kada je, kako navodi Fox News, razotkrio ozbiljne optužbe o korporativnoj kulturi tehnološkog diva u dokumentarnom filmu o Amazonu te svojim otkrićima ujedinio publiku širom političkog spektra. Upravo će njegovo predavanje The Great Amazon Heist učesnicima otvoriti oči, raskrinkavajući eksploatacijske poslovne strategije globalne kompanije, i predstaviti Batlerov neverovatni projekat razotkrivanja pravog lica Amazona i izbegavanja svih pravnih zavrzlama kojima se velika korporacija naizgled zaštitila.

    Dani komunikacija

    Dani komunikacija

    Ovaj je kreativac u svom najnovijem, a možda i najzahtevnijem poduhvatu iskoristio sva svoja znanja, pokazavši da su njegove veštine kvalitetno sazrele kako bi u ultimativnom reporterskom projektu – kao David protiv Golijata – uz neizostavni začin fake newsa i ovoga puta svoju šalu završio pobednički. Britanski prank izumiruća je umetnička forma, poručuje Guardian, no Oobah Butler jedan je od retkih prankstera u čijem radu kao društvo još uvek istinski uživamo. Kreativnost i kritičko promišljanje savršen su recept za pobedu, pokazuju višestruki Butlerovi primeri koji nas – kombinujući neuvijene reporterske veštine i urnebesnu hrabrost za neočekivane poduhvate – uče da krenuti neutabanim putem nikada nije lako, ali na kraju svakako jeste isplativo.

    Podsetimo, već je objavljen festivalski raspored te najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – učesnicima će se u Rovinju pridružiti i svetski poznati bihevioralni ekonomista, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od hiljadu priznanja za svoj rad Eugene Cheong powered by ENNA; futuristtkinja i stručnjakinja svetskoga glasa koja naukom dekonstruiše stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Google-ovog AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke powered by Google; prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava video igara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuronaučnik svetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne Alex Partridge powered by Konzum; brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji kompanije, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizovana za rast brendova i autorka bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

    Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

     

     

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE