Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    starbaks, plate

    Kupci Starbaksa besni zbog novog sistema napojnica: „Izgleda nepristojno“

    Lanac kafeterija Starbaks je implementirao novi digitalni sistem za napojnicu koji obaveštava kupce kada plaćaju karticom.

    Sezona praznika je u punom jeku i u ovo doba godine ljudi imaju tendenciju da budu malo više u duhu davanja.

    Međutim, biti primoran na to zbog novog Starbaksovog sistema za napojnicu je jedan od načina koji čini da se klijent oseća loše.

    Novi sistem lanca kafeterija će podstaći korisnike koji plaćaju karticom da ostave napojnicu u iznosu od 1, 2, 5 dolara ili drugi prilagođeni iznos. Ako ne žele da ostave napojnicu, kupci moraju da pritisnu dugme „Bez napojnice“ što čini transakciju neprijatnom baristima i izgleda „nepristojno“, prema mišljenju kupaca.

    starbaks

    starbaks, napojnica (Pexels)

    Kupci i baristi nezadovoljni zbog novog sistema napojnica

    „Kultura napojnica postaje luda. Starbaks prodaje kafu za 7 dolara i jedna je od najbogatijih kompanija na svetu. Platite svojim zaposlenima i prestanite da pokušavate da gurate troškove svojim klijentima“, navela je jedna tviterašica.

    Neki od Starbaksovih vernih fanova oglasili su se na društvenim mrežama, gde su se osvrnili na svoje probleme sa novim integrisanim sistemom.

    Čini se da baristi takođe ne vole novi sistem, kako je jedna zaposlena u Starbaksu podelila na TikToku video koji je pregledan skoro 316.000 puta.

    On je nazvala novi sistem jednim od najgorih „katastrofa koja se ikada dogodila ljudskoj vrsti“.

    https://www.tiktok.com/@kniifes/video/7168431605218954538

    Ekspanzija digitalnog davanja deo je sveobuhvatnog „plana reinvencije“ kompanije koji ima za cilj da poveća prihod i da digitalni i fizički „otisak“ u toku naredne tri godine, piše Entrepreneur.

    „Dok sprovodimo naš plan reinvencije, gradimo na našoj 51-godišnjoj istoriji vodećih inovacija na tržištu kako bismo pozicionirali naše poslovanje i naš brend za sledeće poglavlje rasta. Praćeni direktno našim partnerima, već smo počeli da preduzimamo akcije na inspirisanoj mapi puta za izgradnju budućnosti Starbaksa, a sve to ostajući verni našoj misiji podizanja zajednice kroz zajedničku ljubav prema kafi i dalje širenje našeg liderstva i inovacija u kafi“, rekao je izvršni direktor Starbaksa Hauard Šulc ranije ove godine.

    Starbaks je pao za samo 9 odsto od ponedeljka popodne.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE