NAJORIGINALNIJA reklama ikada? Kad Toni Soprano upuca političku korektnost (VIDEO)
Život je kratak! Evo kako nam je to objasnio čuveni glumac Džejms Gandolfini.
Početkom dvehiljaditih godina na našim prostorima, u svetu i znatno ranije, dogodio se najpre razvoj, a potom eksplozija advertajzing industrije. Ko će biti originalniji, pronicljiviji, kretaivniji, luđi? U čemu? U kreiranju reklama.
S ove tačke gledišta deluje čudno, ali jedan događaj posvećen reklamama bio je istinska gradska atrakcija. Noć reklamoždera – kada je skoro dupke pun Sava centar radio samo jedno – čitavu noć gledao i tumačio reklame iz celog sveta.
Mnoge reklame stekle su status neprevaziđenih, kao ona Budweiser-ova – Wassup:
Lista je podugačka, a utisak je da danas, veliki deo ovih reklama ne bi mogao da ugleda svetlost etra. Ne zbog tehničkih razloga, ne zbog vizualnih. Već zbog političke korektnosti.
Humor danas ume da bude preozbiljno shvaćen, cenzurisan, a veliki broj različitih organizacija kao da čuva stražu ugroženim socijalnim grupama. Šala nije dozvoljena.
U trenutku kada je popularna serija Sopranovi bila na vrhuncu gledanosti, advertajzing agencija McCann Erickson iz Izraela kreira reklamu sa glavnim protagonistom, a u pitanju je glumac Džejms Gandolfini.
U skladu s onim što je porodica Soprano najbolje umela da radi, reketira, ubija i na tome zarađuje, veoma subverzivno i posredno dobijamo poruku da je život kratak i da ga vredi živeti punim plućima.
Reklama je napravljena za brend YES i njihov proizvod YesOH za HBO.
Pogledajte je:
Izvor: BIZLife/Stefan Tošović
Foto: YouTube