Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Najnovija kampanja brenda GUČI: Za hrabre i lepe

    GUČI se na tržištu pojavio sa novom „beauty“ kampanjom koja je napravila pravi „bum“ među internet zajednicom.

    Luksuzna italijanska modna kuća ponovo je ušla na tržištem kozmetike, lansirajući kolekciju od 58 višenamenskih ruževa za usne koji se mogu nanositi na usne, obraze i kapke.

    Ovo je prvi Guči asortiman šminke od kada je original obustavljen 2016. godine.

    Od kada je Alesandro Mišel postao kreativni direktor Gučija, brend je postao poznat po svojoj inkluzivnoj etici i diverzitetu – model koji je primenjen i na novu kampanju za šminku.

    Kao modeli pojavljuju se Dani Miler, pevačica pank benda Surfbort i manekenka Mae Lapres.

    Međutim, nisu svi među 33,7 miliona pratilaca na instagramu, koliko Guči ima, fanovi kampanje.

    Neki od negativnih komentara su: „Ovo definitivno nikoga neće da motiviše da kupi karmin“, „Promovišete lošu higijenu i loše zdravstvene navike.“

    Izvor: BIZLife/Style.nine

    Foto: Facebook GUCCI/ Instagram

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE