Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Stižu novi emodžiji: Pogledajte šta vas sve čeka

    Japanska kompanija za bežične komunikacije NTT Docomo je 1999. godine objavila 176 slika uz pomoć kojih bi ljudi brzo, efikasno i emotivno komunicirali na malim ekranima svojih telefona.

    Sada, dvadeset godina kasnije, imamo više od 3.000 tih slika, popularnih emotikona.

    S jedne strane, emotikoni postaju sve inkluzivniji. Konačno postoje emotikoni za roditelje istog pola, žene naučnice i ljude svih nijansi kože.

    S druge strane, kako ove ikonice postaju sve uključivije, svaka od njih postaje sve manje univerzalna.

    Dženifer Danijel, dizajner u Guglu, stalno razmišlja o toj dubokoj ironiji u srcu vizuelnog jezika i prati je još od starog problema sa muškim simbolom na toaletu.

    „Ta osoba može biti muškarac, žena, bilo ko. Ali morali su da dodaju mali detalj, tu haljinu, i odjednom taj simbol osobe dobija samo jedno značenje – muškarac”, kaže ona.

    I dok Daniel ne može da popravi oznaku zatoalet, kao direktor Android emodžija, ona može da reši jedan drugi problem – nedostatak rodno neutralnih simbola u pisanju na smartfonima. Može da nam da zombije, decu, dizače tegova koji nisu ni muški ni ženski.

    „Mi to ne nazivamo ne-binarnim karakterom, trećim polom, ili aseksualnim emotikonom, kao ni rodno neutralnim. Rodno neutralno je ono što nazivate pantalonama. Ali možete da stvorite nešto što je više inkluzivno”, kaže Daniel.

    Kompanija Gugl izbacuje 53 ažurirana, rodno dvosmislena emotikone kao deo beta izdanja za Piksel smartfone ove nedelje, koji će se pojaviti na svim Android K telefonima kasnije ove godine.

    Bez obzira da li ih Gugl naziva „ne-binarnim“ ili ne, oni su dizajnirani da žive između postojećih muških i ženskih emotikona.

    S obzirom na to da Gugl sarađuje sa mnogim rivalima na emotikonima, verovatno je da će Epl i druge kompanije objaviti svoje rodno neutralne emodžije kasnije ove godine.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE