Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Najinovativniji poslovni modeli u 2018. godini

    Svi se trude da razviju brzo svoje kompanije, ali neki u tome uspeju da razviju i vrlo zanimljivo iskustvo za sebe i korisnike. Ovo su neki od najinovativnijih modela u ovoj godini koje je portal Inc objavio:

    1. „Odmetničke“ muzejske ture

    “Hack” je startap koji prodaje muzejske ture za ljude koji ne vole muzeje. Za jednu cenu mušterije dobiju obilazak muzeja, nekoliko sati ture i u nekim slučajevima vino. Vodiči ih uče činjenicama uz dodatak nekih zanimljivosti poput hobija umetnika. Neke ture su organizovane za porodice, dok su neke samo za odrasle. Kompanija je imala prihode od 2,7 miliona dolara prošle godine. Takve ture su dostupne u Njujorku i Čikagu, a kako je rekao jedan od osnivača – muzeji se ne takmiče međusobno već sa Fejsbukom, Netfliksom i Ajfonom.

    2. Poređenje cena za medicinske operacije

    Vebsajt “MDSave” nudi mogućnost “kupovine” medicinskih usluga kao što gledate usluge hotela ili prodaje automobila. Taj startap daje korisniku mogućnost da uporedi cene lekarskih usluga na različitim lokacijama. Dodatni troškovi, poput analize krvi ili biopsije budu uključeni u cenu. Pokrenut 2013. godine, startap je prošle godine generisao 15,5 miliona dolara.

    3. Kao Park iz doba Jure, samo sa egzotičnim životinjama

    Posle prodaje startapa “HostGator” za 220 miliona dolara, osnivač Brent Oksli odlučio je da izgradi ranč u srcu Teksasa. Uvezao je životinje – neke iz Zoo vrtova, a neke ugrožene iz svih delova sveta i izgradio privatnu pistu, kabine i restoran za biznismene. Posetioci “Ox Ranch” ranča mogu biti među kengurima, žirafama i losovima. Gosti mogu platiti do 35.000 dolara za pravo na lov na određene vrste.

    4. Kućna pomoć

    Mnogi devetnaestogodišnjaci ne znaju mnogo o nekretninama, ali cene zakupa stanova su izuzetno visoke. “Rent College Pads” daje mesto studentima gde mogu da iznajme stanove van kampusa. Stanodavci mogu navesti svoje objekte direktno na lokaciji i učenici im mogu poslati pitanja, čineći taj process efikasnijim, kao i jefitnijim.

    Izvor: BIZLife/Inc

    Foto: Pixabay

    Piše: T.K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE