Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    turistička atrakcija, Guinness pivo

    Ni Koloseum, ni Ajfelov toranj, ni Akropolj: Najbolja turistička atrakcija Evrope ima veze sa pivom

    Kada pomislite koja je to najbolja turistička atrakcija u Evropi, verovatno vam padaju na pamet Stounhendž, rimski Koloseum ili Ajfelov toranj u Parizu. Ipak, na iznenađenje mnogih, jedna znamenitost ih je sve nadmašila u trci za vodeću evropsku turističku atrakciju.

    Prema World Travel Awards, gala svečanosti koja svake godine slavi najbolje od putovanja, turizma i ugostiteljstva od 1993. godine, pivara Guinness Storehouse u Dublinu je vodeća evropska turistička atrakcija.

    Ne i to bilo toliko čudno da među nominovanima nisu bili i Bakingemska palata u Londonu, Sagrada Familia u Barseloni i Akropolj u Atini, piše portal Index. 

    Nije im prva nagrada

    Guinness Storehouse je prvi put osvojio nagradu još 2015. godine i smatra se najboljom turističkom atrakcijom u celoj Irskoj. Nalazi se u samom srcu Dublina, grada poznatog po bogatoj istoriji i kulturi.

    Ova povara nije samo mesto gde se Guinness pravi poslednjih 250 godina, već nudi pogled iza kulisa na kompleksnost pravljenja i točenja ovog svetski poznatog piva.

    Ovo mesto donosi priču o najpoznatijem izvoznom proizvodu Irske, Guinness pivu, od njegovih skromnih početaka 1759. do danas, a skladište nije samo dom Guinnessa već veliča i irsku kulturu, kreativnost i poduzetništvo.

    Prostire se na sedam spratova i okružuje stakleni atrijum u obliku čaše od jedne pinte Guinnessa. Tu je i bioskopska dvorana posvećena prikazivanju starih Guinnessovih reklama i nedavno renovirani Gravity Bar koji ima predivan pogled na irsku prestonicu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE