Nežnija strana sajta Polovni automobili

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nada Bundić, direktorka sajta Polovni automobili

    Nežnija strana sajta Polovni automobili

    „Sadržaji koje kreiramo posvećeni su informisanju, edukaciji, podršci i zabavi vozača, te su namenjeni svima za volanom – kako muškarcima tako i ženama”

    „Pored toga što pomaže kupcima i prodavcima automobila, svrha sajta Polovni automobili jeste da pruži korisne informacije svim vozačima, ali i da zabavi naše najvernije korisnike, pa je kreiranje sadržaja vrlo značajna aktivnost za nas”, počinje razgovor za BIZLife Nada Bundić, direktorka sajta Polovni automobili.

    • Automobilska industrija se često povezuje sa muškim zanimanjima, slično važi i za IT. Kako je biti žena u internet kompaniji koja se bavi automobilima?

    Granice između muških i ženskih poslova sve se više brišu, te je danas sve manje zanimanja koja se na taj način dele. Ipak, određene industrije se i dalje percipiraju kao dominantno muške, među njima je i IT, a posebno automobilska industrija. Možda je istina da muškarci pokazuju veće interesovanje za automobile, ali to ne znači da se dame ne snalaze u ovom, „muškom” svetu.

    Verujem da u poslovnom uspehu pol nema ulogu, već sposobnost, kompetentnost, motivisanost i posvećenost biznisu i ličnom razvoju.

    Imala sam tu sreću da se poslovno razvijam u kompaniji u kojoj nisam morala mnogo pažnje da posvetim razmišljanju o tome da li me neko drugačije posmatra zato što sam žena u IT svetu automobila. Infostud grupa, čiji je deo i sajt Polovni automobili, pruža svojim zaposlenima sve uslove za profesionalni napredak i razvoj, a bez obzira na to da li je reč o muškarcu ili ženi, uz snažnu volju, hrabrost i proaktivnost – svaki član tima ima jednaku mogućnost za postizanje uspeha.

    • Da li ste i pre zaposlenja na sajtu Polovni automobili poznavali auto-industriju ili se interesovanje razvilo tokom posla?

    Kao i svaki vozač, morala sam da znam ponešto o automobilima. Ipak, definitivno se ljubav prema IT svetu i svetu automobila razvila tokom rada na sajtu Polovni automobili. Verujem da nas posao kojim se bavimo oblikuje kao ličnost, razvija naša interesovanja i usmerava naš dalji razvoj u određenom pravcu. Tako je bilo u mom slučaju, sa radom u ovoj industriji došla su i interesovanja za nju, a vremenom smo se dobro upoznale i zavolele.

    • Da li vas i koliko često žene i muškarci iz vašeg okruženja pitaju za pomoć i mišljenje o temama povezanim sa vašom oblašću poslovanja?

    Zahvaljujući sveobuhvatnoj ponudi, sajt Polovni automobili oslikava stanje na tržištu. Redovno pratimo dešavanja i kretanja na tržištu kako polovnih tako i novih vozila, o čemu informišemo sve naše korisnike. Takođe, nastojimo da svim vozačima pružimo podršku, ne samo pri kupovini već i prilikom izbora modela i nakon završetka samog procesa kupovine.

    Ove godine sajt Polovni automobili puni 18. godina, a tokom ovog perioda izgradili smo poverenje i čvrste odnose sa našim korisnicima, kao i generalno sa vozačima. Imajući u vidu upoznatost javnosti sa našim radom, kao i percepciju našeg sajta kao pouzdanog izvora relevantnih informacija, mogu reći da često i u svom okruženju dobijam različita pitanja koja su povezana sa našom oblašću poslovanja. Ljudi se, zaista, interesuju za automobile, te me često pitaju o kretanju cena, efektima različitih globalnih ili lokalnih dešavanja na tržište automobila, promenama zakona i regulativa, pa čak me pitaju i za preporuku koji automobil da kupe.

    Nada Bundić, direktorka sajta Polovni automobili

    Nada Bundić, direktorka sajta Polovni automobili

    • Koliko je danas lakše ili teže biti žena na čelu biznisa nego što je to bilo ranije?

    Raduje me što društvo ide u dobrom pravcu i što se približavamo budućnosti u kojoj se usvajaju zakoni – kako u svetu tako i u Srbiji – koji jačaju rodnu ravnopravnost, slamaju predrasude i smanjuju jaz između muškaraca i žena u poslovnom okruženju. O tome svedoči i sve veći broj žena na menadžerskim i rukovodećim pozicijama. Verujem da danas postoji više mogućnosti i izbora, a da je na pojedincu odgovornost da pronađe svoje mesto u dinamičnom okruženju u kojem živimo i radimo, ali i da nauči da se brzo prilagodi promenama kroz kontinuiran razvoj i edukaciju, jer je to preduslov za uspeh i napredak bez obzira na pol.

    • Koje vrednosti se neguju u vašem poslovnom okruženju?

    Dugi niz godina se u našem poslovnom okruženju negovao model kulture zasnovan na šest vrednosti. Kako se Infostud grupa kroz godine menjala, u pogledu broja zaposlenih, strukture i organizacije, usledila je i kulturološka promena. Nedavno smo redefinisali vrednosti naše kompanije i uveli neke nove koje će nas usmeravati na daljem razvojnom putu. Tako se u Infostud grupi vodimo sledećim vrednostima: hrabri smo, preduzimljivi, vrednujemo snagu tima i igramo fer.

    • Na koja postignuća ste najponosniji?

    Najponosnija sam na svoj tim, koji posvećeno radi i svakodnevno doprinosi razvoju i napretku našeg biznisa, koji nesebično unosi radost i zadovoljstvo u sve naše poslovne izazove. Iza svih nas stoje brojni uspešni i manje uspešni projekti, a ako bih neki baš morala da izdvojim, to bi bio razvoj aplikacije, projekat koji sam počela davne, 2006. godine.

    • Da li ste na svom poslu uglavnom okruženi kolegama ili iza sajta Polovni automobili stoji i dosta žena?

    Tim sajta Polovni automobili broji više od 40 članova, a svaki član doprinosi biznisu u svojoj oblasti ekspertize. S obzirom na industriju u kojoj poslujemo, mnogi bi pretpostavili da iza sajta stoje pripadnici „jačeg” pola. Međutim, možemo se pohvaliti i velikim brojem dama u našem timu, na različitim pozicijama i u različitim sektorima.

    Pol nikada nije imao ulogu u okviru naše kompanije ni pri zapošljavanju ni pri daljem rastu i napretku, već stručnost, sposobnost i celokupan sistem vrednosti. Mogu slobodno istaći da su iza kulisa sajta Polovni automobili i sjajne žene i izuzetni muškarci, koji predstavljaju glavnu snagu naše kompanije.

    • Prema vašem iskustvu, da li je moguće da se u „muškom” biznisu ispolji ženska strana? Gde vidite najviše prostora za to?

    Susrećem se sa raznim mišljenjima da se određene osobine u poslovnom svetu češće pripisuju muškarcima, a neke druge ženama. Ono što mogu da podelim, iz svoje perspektive, jeste da sam okružena različitim stilovima rukovođenja, te da su empatičnost, brižnost, umeće dobrog slušanja i dobrog komuniciranja, kao i visoka emocionalna inteligencija – odlike koje može da ima i muški i ženski lider – neretko dominantnije kod ženskog pola. Kako sam već pomenula, ne doživljavam pol kao ograničavajući faktor, već verujem da se sve veštine vremenom mogu unapređivati i razvijati. Ipak, kao žena u „muškom” biznisu, mogu reći da su navedene osobine od velikog značaja na menadžerskim pozicijama, pomažu da se upoznaju snage svakog pojedinačnog člana tima, kao i da se proceni prostor za dalji razvoj, doprinose uspostavljanju dobrih odnosa u okviru tima, negovanju kvalitetne radne atmosfere i postizanju visoke efikasnosti.

    Nada Bundić, direktorka sajta Polovni automobili

    Nada Bundić, direktorka sajta Polovni automobili

    • Sajt Polovni automobili, pored oglasnog prostora, svojim korisnicima pruža i različite edukativne i zabavne sadržaje. Da li su oni prvenstveno namenjeni muškarcima i kako ih vi, kao žena, doživljavate?

    Na sajtu redovno objavljujemo tekstove o različitim temama posvećenim vozačima. U okviru njih izveštavamo o aktuelnostima, analiziramo dešavanja na tržištu, promene zakonskih regulativa, ali i pružamo savete koji mogu pomoći u raznim situacijama povezanim sa vožnjom. Takođe, na našem Jutjub kanalu svi ljubitelji automobila i svi oni koji razmišljaju o kupovini određenog vozila mogu pronaći više od 100 testova polovnih, kao i novih automobila. Auto-testovi sajta Polovni automobili iz ugla eksperta daju recenzije različitih modela automobila, a vozači ih prate kako iz zabave tako i zbog korisnih informacija koje im mogu pomoći prilikom izbora i donošenja odluke o kupovini.

    Kada je reč o zabavi, izdvojila bih i seriju „Prvi servis”, koja se emituje na istoimenom Jutjub kanalu. Ovaj serijal prati avanture majstora i njegovog pomoćnika u malom automehaničarskom servisu i na duhovit način predstavlja aktuelna društvena dešavanja. „Prvi servis” osvaja simpatije sve veće publike, a sigurna sam da u ime celog tima sajta Polovni automobili mogu reći da smo ponosni što smo deo takvog projekta.

    Sadržaji koje kreiramo posvećeni su informisanju, edukaciji, podršci i zabavi vozača, te su namenjeni svima za volanom – kako muškarcima tako i ženama. Ipak, nije neočekivano da veći deo naše publike čine pripadnici muške populacije, koji u većem broju pokazuju interesovanja za automobile. Sa druge strane, kao žena, redovno pratim sve navedene formate, ne samo iz profesionalnih i praktičnih razloga već i zbog interesantnog sadržaja i zabave.

    • Da li je moguće napraviti ravnotežu između privatnog i poslovnog života?

    Definitivno, da. Svakako, nije uvek jednostavno uskladiti obaveze, ali uz jasno određivanje prioriteta i postupanje u skladu sa njima može se postići uspeh i na privatnom i na poslovnom planu. Trudim se da svoje vreme dobro organizujem i da na kraju dana završim sve svoje poslovne i privatne obaveze, ali i da stignem da uživam u vremenu sa dragim ljudima ili u aktivnostima poput joge i trčanja, koje redovno praktikujem.

    • Kao dama, otkrijte nam tajnu vašeg uspeha.

    Često se u današnje vreme ističe da, ako volite ono što radite i uživate u tome, uspeh neće izostati. Ima u tome istine, naravno. Pored ljubavi prema poslu kojim se bavim, na razvoj moje karijere značajno su uticali sledeći faktori: kontinuirano ulaganje u lični razvoj i edukaciju, upornost i disciplina, ali i podrška okruženja.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE