
„Možda nas 2021. iznenadi, velike ideje nastaju nakon kriza“
„Pandemija virusa korona imala je snažan uticaj na svaku industriju, ali poseban efekat ostavila je na svet komunikacija i marketinga, izmenivši ga iz temelja. Komunikacija mora biti direktna, otvorena i pravovremena, da počiva na proverenim informacijama i da prati racionalno preispitane prioritete. Bojim se da ćemo biti u pripravnosti sa kriznom komunikacijom u narednom periodu, a da odnosi s javnošću postaju neizostavan deo poslovne strategije“, rekla je Milena Mićanović, direktor za marketing i PR, Vojvođanska banka a. d. Novi Sad na #BIZKolegijumu.
Medijska kuća BIZLife saziva „BIZ KOLEGIJUM“, pridružite nam se! (VIDEO)
Trenutna situacija u vezi sa korona virusom, naterala je mnoge menadžere da razmišljaju izvan dosadašnjih okvira, kao i da poslovne izazove lakše rešavaju uz pomoć tehnologije. U organizaciji BIZLife-a u hotelu Courtyard by Marriott Belgrade City Center održan je prvi #BIZKolegijum sa posebnim osvrtom na marketing, komunikacije i inovacije, a jedan od sagovornika bila je i Milena Mićanović, direktor za marketing i PR, Vojvođanska banka a. d. Novi Sad na #BIZKolegijumu.
Da li su inovacije pomogle?
U današnje vreme, više nego ikada pre, većina kompanija i banaka ozbiljno shvata inovacije. Mi želimo da idemo korak dalje i da budemo nosioci inovacija. Pravi primer je strateška orijentacija OTP Grupe ka inovacijama i Startap Partnerski Program u kom učestvuju u Srbiji Vojvođanska banka i OTP banka, gde upravo kroz rad sa startap zajednicom tražimo nove prilike za inovacijama i unapređenjem korisničkog iskustva za naše klijente, ali i nove alate marketinških komunikacija. Tražimo gotovo rešenje ili otvorenu spremnost za pronalaženje najboljeg rešenja za naše potrebe. Fokusirani smo na disruptivne, održive i digitalne inovacije, nove poslovne modele, poslovnu transformaciju i kulturu usmerenu na inovacije.
Šta nas čeka u 2021. godini?
Čeka nas neizvesnost u svakom smislu. Predstojeća 2021. godina biće definisana daljim razvojem epidemiološke situacije, ali i našim odgovorom na izazove i prilike koje su pred nama. Moraćemo da na kvartalnom ili čak mesečnom nivou revidiramo strategije i planove i da se u hodu prilagođavamo okolnostima, ali možda je put rasta i uspeha odmah iza krivine. Možda nas 2021. iznenadi i izbriše ružna sećanja na ovu odlazeću godinu, jer svedoci smo nastanka velikih ideja i novih rešenja upravo nakon kriza. U svakom slučaju, čeka nas borba za očuvanjem tržišne ekonomije i dalji rast digitalne ekonomije, gde ćemo svi morati da usvojimo nove veštine i znanja. Na tržištu rada konkurentni će biti samo oni koji su mobilni, tehnološko i digitalno edukovani i spremni da ta znanja primenjuju u različitim industrijama.
Da li ćemo u budućnosti više biti usmereni ka digitalnom marketingu i komunikacijama?
Apsolutno. Način razmišljanja i komuniciranja, korporativna kultura i fokus na potrošača čine ono što kompaniju izdvaja, a ne tehnologija. Tehnologija to omogućava, ali nije game changer. Moramo se više posvetiti upravljanju korisničkim iskustvom, optimizaciji digitalnog marketinga i upotrebi veštačke inteligencije. Sve nas čeka borba za lojalnost klijenata.
Vrhunski menadžeri najbolje znaju koliko je važno da u svakom momentu raspolažu pametnim telefonom koji može odgovoriti na sve zahteve. Važnost pravovremene i uvek dobre povezanosti sa najbližim saradnicima putem odgovarajućeg uređaja posebno je dobila na značaju prethodnih meseci tokom pandemije a sigurno će tako biti i u periodu pred nama
Kao treća generacija preklopnih Samsung pametnih telefona, Galaxy Z Fold2 kombinuje impresivan dizajn sa najnaprednijim tehnološkim rešenjima, u šta su se uverili vodeći ljudi odabranih kompanija u Srbiji.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo