Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ništa od jagnjećeg i prasećeg fonda, Dodikovi kandidati na kremu i pašteti (FOTO)

    U jeku kampanje za predstojeće lokalne izbore u Republici Srpskoj, nakon što je praseći i jagnjeći fond ispao iz igre, kandidati SNSD-a, stranke čiji je predsednik Milorad Dodik iznalaze nove mogućnosti za osvajanje glasova.

    Umesto pečenja građanima se u zamenu za glas, ovaj put nude mnogo skromnije porcije, kriza je. Članovi vladajuće stranke u Republici Srpskoj odlučili su da, između ostalog, svoje reklame nalepe i na različite slatkiše, ali i paštetu.

    Tako je kandidatkinja SNSD za odbornika u Brodu Danijela Đukić brendirala novu vrstu eurokrema upakovanu u njen promotivni materijal sa kojim je krenula u osvajanje gasova.

    Njen stranački kolega iz Gradiške Aleksandar Rapić, koji je pokazao još veću inovativnost pa je tako svojim potencijalnim glasačima uz paštetu, sa svojom slikom, nudio i zaštitne maske sa rednim brojem pod kojim se nalazi na SNSD-ovoj listi kandidata za odbornike.

    Podsetimo, član Predsedništva BiH Milorad Dodik prošle godine je posebnoj sednici Narodne Skupštine Republike Srpske otkrio kako će pobediti opoziciju na sledećim izborima.

    „Kada mi krenemo u Banjaluci držati šatore i sazivati ljude, kad dovedemo orkestre i počne pesma, nema šanse da nas pobede. Džaba pokušavate. Već smo rezervisali sav jagnjeći i praseći fond za takvu vrstu priče. Imam popisanih 55.000 ljudi u Banjaluci koji će glasati za mene, džaba se boriš, bolan. Samo ti govorim da ćeš džaba potrošiti pare“, rekao je Dodik.

    IZJAVA DANA: Kako Mile Dodik uz pomoć jagnjećeg i prasećeg fonda dobija izbore (VIDEO)

    Izvor: BN, BIZLife

    Foto: screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE