Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Trend

    Ova modna kompanija NADMAŠILA je H&M i Zaru: Vredna 100 mlrd. USD

    Vrednost kineske modne kompanije Shein procenjena je na 100 milijardi dolara nakon nedavne runde finansiranja, što čini internet prodavača vrednijim od H&M-a i Zare zajedno.

    Runda finansiranja, koja je zatvorena prošle nedelje, prikupila je između milijardu i dve milijarde dolara za Shein, objavio je Wall Street Journal.

    Ova modna kompanija osnovana je 2008. godine. Poznata je po prodaji jeftine odeće i drugih predmeta. Ona takođe funkcioniše po proncipu Rnarudžbina, što znači da se komadi prodaju u malim serijama i masovno se proizvode samo ako se dobro prodaju.

    Takođe, modna kompanija Shein svetu je poznata po progresivnoj taktici koju primenjuju (neki je opisuju i kao agresivnu) kada je u pitanju reklamiranje na društvenim mrežama i plaćenim partnerstvima sa influenserima i slavnim ličnostima, koja pomažu brendu da privuče nove kupce iz mlađih generacija. Zauzvrat, mladi potrošači često objavljuju sadržaj na društvenim mrežama gde pokazuju svoje kupovine ljudima koji ih prate.

    modna kompanija

    onlajn kupovina, shein, kolica, pixabay

    Shein je postao velika kompanija zahvaljujući kombinaciji pametnog lanca snabdevanja, dizajna odeće zasnovanog na podacima i, kako izveštava The Economic Times, poreskih rupa u SAD i Kini koje su došle do izražaja tokom trgovinskog rata. Prošle godine je pretekla Amazon u preuzimanju aplikacija za kupovinu u SAD.

    Kompanija posluje u Guangdžouu, Singapuru i Los Anđelesu, navodi se u nedavnom saopštenju za javnost. Nudi više od 600.000 artikala kupcima u preko 150 zemalja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE