O tome su u jutarnjem programu TV Nova govorili Borislav Miljanović, osnivač „Reprezent sistema“, ekspert za odnose sa javnošću i digitalne komunikacije i reditelj Stanko Crnobrnja.
Opada moć televizija
„Ovo je prvi put da masovno vidimo da više televizije nisu potrebne za jedan spektakl. Samo u prvom danu je preko 170 miliona ljudi pogledalo taj intervju. Sad vidite kolika je moć u rukama vlasnika društvenih mreža. Taj intervju nije išao na televiizije, samo se na društvenim mrežama mogao pogledati. Sa druge strane, Super Bowl koji je svetski događaj, gledalo je najviše do sada 123 miliona gledalaca, a ovaj intervju na društvenoj mreži X 170 miliona u jednom danu“, kaže Miljanović.
On je istakao da se potpuno menjaju kanali prenošenja spektakla.
„Kada je Lejdi D sahranjivana 2,5 milijardi je gledalo, ali preko televizije, a ovaj intervju sa Putinom nije uopšte bio na televiziji. Menjaju se igrači koji u medijskoj i biznis utakmici učestvuju“, kaže Miljanović.
On ističe da producentima više nije samo problem kako da se spakuje na mali ekran, već i to što se kultura gledanja promenila, ljudi nemaju više vremena da gledaju.