Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Milica Golubović, potpredsednica za marketing u kompaniji Delez Srbija

    „Dobri ljudi su najveća vrednost brenda“

    „Zajedničkim radom kolega iz radnji i ostalih timova unutar kompanije nastaje sve ono što vidite na rafovima naših prodavnica”, za BIZLife govori Milica Golubović, potpredsednica za marketing u kompaniji Delez Srbija

    Trgovinski lanac Delez Srbija imenovao je dve nove potpredsednice, koje su kao članice Izvršnog odbora od 1. avgusta snažna podrška poslovnoj strategiji kompanije. Sa pozicije potpredsednice za marketing, Milica Golubović vodi timove za marketing, format, portfolio nekretnina i ekspanziju poslovanja. Svoju sedamnaestogodišnju karijeru u maloprodaji krunisala je novom pozicijom, na kojoj će stečenu ekspertizu, kombinovanu lokalnim i internacionalnim iskustvom, iskoristiti za dalji razvoj poslovanja.

    U prvom intervjuu nakon imenovanja Milica govori o tradiciji brenda MAXI, strategiji kompanije da u kontinuitetu modernizuje i širi maloprodajnu mrežu, kao i o kvalitetnom karijernom razvoju. Njena ambicija i ostvareni rezultati nesumnjivo mogu biti inspiracija mnogim devojkama i ženama koje trasiraju svoje karijere u izazovnim vremenima.

    • Danas sedmočlani Izvršni odbor kompanije Delez čine četiri dame. Smatrate li to značajnim u svetu biznisa, koji javnost, uglavnom, doživljava kao „muški svet”?

    Činjenica da je više žena nego muškaraca u Izvršnom odboru dokazuje da naša kompanija suštinski, a ne samo deklarativno, pruža jednake šanse svima i da su različitost tima i rodni balans osnova uspeha. Razmena ideja i energija ključna je za svaki napredak, a rodna pripadnost nije presudan činilac uspeha. Ja sam duže od 15 godina učila o trgovini u ovoj kompaniji, a pre ove pozicije bila sam deo različitih operativnih pozicija, koje su bile dragocene za moje razumevanje biznisa.

    • Jeste li tada mogli da zamislite da ćete biti deo liderskog tima najvećeg maloprodajnog lanca u zemlji?

    Oduvek me vodila želja za širenjem znanja i savladavanjem novih veština. Moja ambicija je ležala upravo u tom polju i znala sam da, gradeći svoju ekspertizu, paralelno gradim i karijeru. Postati deo tima koji upravlja poslovanjem ovako velike kompanije san je koji ima većina mladih ljudi kada ulazi u naš biznis; slično je bilo i sa mnom. Ako bih morala da izdvojim neke osobine koje su meni pomogle da dođem tu gde jesam, morala bih da razočaram one manje vredne i posvećene. Trud, profesionalizam, poštovanje saradnika i strpljenje suštinski su važni za jedan kvalitetan karijerni put.

    Lojalnost je imperativ svakog odnosa u životu, kako poslovnog tako i privatnog. U pitanju je univerzalna kategorija koja mora da se zasluži, a bez koje nijedan biznis ne može da bude uspešan

    • MAXI je supermarket sa tradicijom u našoj zemlji. Šta biste vi istakli kao najveću vrednost brenda i da li ćete nešto menjati u strategiji dolaskom na poziciju potpredsednice?

    Kolege koje su pre mene vodile brend uradile su odličan posao i preuzimanjem pozicije, zaista, osećam veliku odgovornost da svojom ekspertizom dodatno doprinesem. Naša najveća i jedina prava vrednost jesu ljudi. Oni su osnova, put i cilj. U našim supermarketima radi više od 10.000 sjajnih osoba koje su na usluzi našim potrošačima svakog dana. Zajedničkim radom kolega iz radnji i ostalih timova unutar kompanije nastaje sve ono što vidite na rafovima naših prodavnica. Iza našeg uspešnog brenda stoje dobri ljudi, a njihovi osmesi, raspoloženje i sreća utkani su u svaki proizvod, novu uslugu, aplikaciju.

    • Delez je u junu u jednom danu otvorio 10 supermarketa MAXI. To nije praksa na koju smo navikli. Koliki je to bio izazov?

    Širenje maloprodajne mreže je strateški deo našeg poslovanja i hrabro idemo ka 500. prodavnici. Otvoriti deset prodavnica istovremeno zahtevalo je detaljnu pripremu i besprekornu koordinaciju timova. I ceo posao je odrađen odlično. Želimo da nastavimo sa takvom praksom i da dođemo do svih građana, da supermarketi MAXI budu u najbližem komšiluku ne samo Beograđana nego i Nišlija, Subotičana, Novosađana i svih onih koji žive u prelepim gradovima širom zemlje.

    • Šta podrazumeva renoviranje prodavnica i da li beležite bolje rezultate u takvim radnjama?

    Sve promene koje činimo tu su da kupcima olakšamo i ulepšamo proces nabavke. Samo prošle godine otvorili smo i renovirali više od 45 prodavnica, a iskustva kupaca su uvek pozitivna. U dosta novih prodavnica uvodimo i samouslužne kase, koje čine proces kupovine još efikasnijim i savremenijim. A renoviranju se, čini mi se, još više raduju naše kolege, jer im, osim ulepšanog radnog ambijenta, pružamo mogućnost da razvijaju svoje ekspertize na novim odeljenjima i pozicijama.

    • Kakvi su planovi kompanije za poslednji kvartal ove godine i gde vidite najveći prostor za doprinos?

    Nastavićemo sa razvojem tržišta maloprodaje u Srbiji. Usmereni smo na to da potrošačima obezbedimo najbolji odnos cene i kvaliteta ponude i pronalazimo načine da se nosimo sa zahtevnim tržištem, jer kupac i očekuje i zaslužuje najbolje. Stoga, nastavljamo sa modernizacijom mreže i daljim razvojem digitalnih kanala.

    • Da li brendovi danas računaju na lojalnost kupaca?

    Lojalnost je imperativ svakog odnosa u životu, kako poslovnog tako i privatnog. U pitanju je univerzalna kategorija koja mora da se zasluži, a bez koje nijedan biznis ne može da bude uspešan. Baš zato se i mi, kao sistem, iz godine u godinu trudimo da pružamo najbolje od sebe i da opravdamo poverenje koje nam potrošači ukazuju. Brend MAXI ima tradiciju dugu dve decenije, a njeno očuvanje i kontinuirano unapređenje deo su našeg svakodnevnog posla.

    • Šta vas lično najviše inspiriše u radu i gde pronalazite motivaciju?

    Trudim se da imam pozitivan pristup stvarima i da motivaciju uvek pronalazim najpre u sebi, a iznova me svakodnevno inspiriše rad sa dobrim ljudima, te sjajni rezultati koje zajedno postižemo. Sa druge strane, verujem u dobar balans privatnog i poslovnog i sigurna sam da je svaki poslovni uspeh vredan samo kada imate prave ljude oko sebe, koji su vaša baza i sa kojima možete da uživate u ostvarenom

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE