Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dete, Meta

    Meta dovodi u OPASNOST decu: Nije uspostavljena odgovarajuća roditeljska kontrola

    Najviši američki regulator za privatnost podataka optužio je kompaniju Meta, koja je vlasnik Fejsbuka i Instagrama, da nije uspostavila odgovarajuću roditeljsku kontrolu.

    Federalna trgovinska komisija (FTC) je takođe rekla da bi Meti trebalo zabraniti da zarađuje od podataka o deci.

    „Nesmotrenost kompanije dovela je mlade korisnike u opasnost, a Fejsbuk mora da odgovara za svoje neuspehe“, navodi se u saopštenju.

    Meta je uzvratila, nazivajući potez regulatora „političkim štosom“ i optužujući ga za prekoračenje svojih ovlašćenja.

    FTC je saopštio da je nezavisna istraga otkrila „nekoliko praznina i slabosti u Fejsbukovom programu privatnosti“ koje predstavljaju „značajne rizike za javnost“.

    Utvrđeno je da je korisnicima mlađim od 13 godina još uvek dozvoljeno da učestvuju u ćaskanju sa kontaktima koji nisu provereni od strane roditelja.

    Regulator je takođe rekao da je Meta nastavila da daje aplikacijama pristup privatnim informacijama nakon što je obećala da će prekinuti pristup ako korisnici ne budu koristili aplikacije 90 dana, piše BBC.

    meta

    Meta, Facebook i Instagram (AP Photo/Godofredo A. Vásquez, File)

    FTC je predložio niz akcija

    Opšta zabrana monetizacije podataka dece i tinejdžera mlađih od 18 godina
    Pauza u lansiranju novih proizvoda dok se ne utvrdi da su u potpunosti u skladu sa pravilima privatnosti
    Ograničenja buduće upotrebe tehnologije prepoznavanja lica. Meta će morati da otkrije i dobije potvrdnu saglasnost korisnika za bilo koju buduću upotrebu tehnologije za prepoznavanje lica.
    Kao odgovor, Metin portparol Endi Stoun rekao je da je taj potez „politički štos“.

    On je rekao da se Meta izdvaja „dok je kineskim kompanijama, poput TikToka, dozvoljeno da rade bez ograničenja na američkom tlu“.

    On je takođe optužio Linu Kan, koja predsedava FTC, za antagonizaciju američkog biznisa.

    Slučaj FTC-a počeo je 2018. godine, nakon što je otkriveno da je Cambridge Analitica preuzela lične podatke desetina miliona korisnika Fejsbuka.

    Regulator je nastojao da obuzda neka od ovlašćenja koje poseduje Big Tech. Međutim, kompanije kao što je Meta veruju da se prema njima nepravedno postupa.

    „Uprkos tri godine kontinuiranog angažmana sa FTC-om oko našeg sporazuma, oni nisu pružili priliku da se razgovara o ovoj novoj, potpuno bez presedana teoriji“, rekao je gospodin Stoun.

    FTC, međutim, veruje da je Meta „u više navrata prekršila svoja obećanja o privatnosti“ i želi oštriju akciju da zaštiti mlađe korisnike.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE