Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    MEDIJA TRENDOVI 2019: Četbotovi u porastu

    Četbotovi su u porastu i preuzimaju korisničke servise za mnoge brendove. Predviđa se da
    će se do 2020. godine, 85 odsto korisničkih interakcija odvijati putem četbotova.

    Ne samo da su botovi efikasan način masovne komunikacije, već omogućavaju
    24-časovni dvosmerni komunikacioni kanal između vaše publike i firme, sedam dana u nedelji.

    To će, pored povećanja zadovoljstva kupaca, unaprediti i vašu stopu odaziva na Fejsbuku – poboljšati SEO i verovatnoću da se vaš brend preporuči dalje.

    Neki oklevaju da uključe četbotove u svoj korisnički servis iz straha od lošeg korisničkog iskustva. No, ne treba se bojati, jer nedavno sprovedeno istraživanje je pokazalo da je
    70 odsto potrošača prijavilo pozitivno iskustvo i da je dodatnih devet odsto podelilo isto iskustvo.

    Pored gore navedenih koristi, Fejsbuk Mesindžer ima stopu klikova naspram ukupnog broja prikaza (eng. Click Through Rate – CTR) – 80 odsto. To ima ogroman tržišni potencijal.

    Četbotovi nisu ništa novo, ali uz bolju tehnologiju i integraciju mogli bi postati uobičajeniji u godinama pred nama. Četbotovi bi mogli čak preuzeti aplikacije kada je reč o kupovinama putem Interneta jer vam takvu kupovinu omogućavaju bez preuzimanja aplikacije.

    Dakle, šta se događa sa četbotovima u Srbiji?

    Možda četbotovi nisu u tako velikom porastu u Srbiji kao na globalnom nivou, ali dolaze. Imamo nekoliko primera korišćenja četbotova ovde u Srbiji, ali su verovatno najbolji primeri četbot “Raiffeisen” banke REA (Raiffeisen Electronic Assistant) i četbot „Tuborga“ koji je „Tuborg“ najpre pokrenuo u Srbiji, a potom i na globalnom nivou.

    Klijenti „Raiffeisen” banke mogu poslati pismenu (kontekstualnu) poruku REA četbotu putem najčešćih kanala komunikacije –Fejsbuka, Mesindžera ili Vajbera – i postaviti bilo koje pitanje u vezi sa uslugama i proizvodima banke.

    „Tuborg“ je kreirao četbot koji poziva korisnike u živote poznatih ličnosti i influensera kao
    deo nove globalne kampanje. Taj četbot omogućava pojedincima da se upoznaju sa glavnim gradom Srbije iz perspektive Zorana Kesića, Mimi Mercedes i Kristijana Molnara.

    Izvor: Direct Media United Solutions

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE