Media Insights by Kliping: Ove godine 50% više izveštaja o KARCINOMU DOJKE

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Media Insights by Kliping: Ove godine 50% više izveštaja o KARCINOMU DOJKE

    Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, broj izveštaja o karcinomu dojke u medijima postastao je za više od 50 odsto u periodu od oktobra 2020. do 2021. godine, u odnosu na godinu dana ranije.

    Pošto je oktobar mesec borbe protiv karcinoma dojke, agencija Kliping je za BIZLIfe portal istraživala medijsko izveštavanje na ovu temu za period od oktobra 2020. zaključno sa septembrom 2021.

    Kako je pokazalo istraživanje, tradicionalno se u oktobru najviše izveštava o karcinomu dojke. Ovaj slučaj bio je i u oktobru 2020. godine, dok je najmaje izveštavano u januaru.

    Kliping je u istraživanju došao do zaključka da je u godini za nama bilo 54 odsto više izveštaja o karcinomu dojke u odnosu na broj izveštaja prethodne godine.

    Istraživanje je pokazalo da je od oktobra 2020. do septembra 2021. godine o karcinomu dojke izveštavalo 449 različitih medija i 484 različitih novinara.

    Najviše objava na ovu temu bilo je na onlajn medijima, 83,82 odsto, dok je u štampi tema karcinoma dojke zauzela 8,71 odsto prostora. Kada su u pitanju elektronski mediji, televizija i radio, svega 7,47 odsto prostora je zauzela ova bitna tema.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Kliping

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE