
Media Insights by Kliping: Banka Poštanska štedionica NAJZASTUPLJENIJA u junu u medijima
Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, tokom juna meseca se u medijima najviše izveštavalo o Banci Poštanska štedionica.
Kako pokazuju podaci Klipinga izdvojeni ekskluzivno za BIZLife portal, kada je u pitanju tematski okvir, najzastupljenije su bile korporativne teme, a najviše se pisalo o poljoprivrednim kreditima.
Kada su u pitanju banke, u medijima tokom juna meseca, najviše se izveštavalo o Banci Poštanska štedionica, 21,26 odsto. Nakon nje se nalazi Komercijalna banka sa 10,75 odsto i OTP banka sa 7,66 odsto. Rajfajzen i NLB banka su se u medijima mogle videti procentualno 7,51 i 7,22 odsto.
Kada govorimo o tematskom okviru, nakon korporativnih tema, koje su bile zastupljene čak 71,63 odsto, najviše se izveštavalo o plasmanu proizvoda, 9,88 odsto, zatim o sponzorstvu i CSR-u sa 9,27 i 9,22 odsto.
Treći podatak koji je izdvojen iz medijskog sadržaja su TOP 3 vrste kredita o kojima se pisalo u medijima tokom juna. Najaviše se izveštavalo o poljoprivrednim kreditima, 72,73 odsto, zatim o keš kreditima 18,18 odsto i na kraju o auto kreditima, 6,06 odsto.
Izvor: BIZlife
Foto: Kliping, Beta