Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Media Insights by Kliping: Rajfajzen banka plasirala najveći broj pojedinačnih oglasnih poruka u sektoru banaka u junu

    Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping među bankama u junu najviše oglasnih poruka na televizijama i štampanim medijima imala je Rajfajzen banka.

    Najviše reklamnih poruka iz ove industrije emitovano je na Fox kanalima, kao i objavljeno u Pečatu i Večernjim novostima.

    Prikazani su podaci koji se odnose na broj reklamnih poruka banaka na televizijama i u štampanim medijima u junu 2021.

    Među pet oglašivača u sektoru banaka,  koje su imale najveći broj oglasnih poruka (zbirno na televizijama i u štampanim medijima) prednjači Rajfajzen banka sa 4. 200 oglašenih reklamnih poruka, zatim sledi OTP banka sa 3. 600 poruka, NLB Group sa 3. 300 reklama, Master card je imao 2. 400 i Addiko banka  2.000 reklamnih poruka.

    U top pet štampanih izdanja koji su pojedinačno oglasili najveći broj oglasa u kategoriji banaka su Pečat , Večernje Novosti sa po 7,69 odsto udela, Kurir sa 6,41 odsto, Vesti Frankfurt 5,77 i HR World sa 5,13 odsto.

    U top pet televizija koje su pojedinačno emitovale najveći broj reklamnih spotova banaka prednjače Fox kanali – 25,61 odsto, zatim sledi RTS sa 5,82, Prva – 5,41 odsto , N1 5,03 i RTV 1 sa 4,68 odsto.

    Prosečno trajanje spota 25 sekundi.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Kliping, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE