
Media Insights by Kliping: 95% FB sadržaja kladionice Mozzart je u vidu LINKOVA
Agencije za analizu i praćenje medija Kliping analizirala je zvanične Fejsbuk stranice tri sportske kladionice koje su tokom avgusta imale najviše emitovanih spotova na televiziji, Mozzart Bet, Soccer Bet i Balkan Bet.
Kliping je analizom njihovih Fejsbuk stranica pružio uvid u njihove postove i angažovanje publike – impresije i engagement.
Kako pokazuju podaci Klipinga izdvojeni ekskluzivno za BIZLife portal, najviše postova je imala sportska kladionica Mozzart, 85,20 odsto, a od toga je preko 95 odsto sadržaja bilo u vidu linka koji pratioce vode na njihov sajt.
Na drugom mestu po broju objava na Fejsbuku je Soccer Bet sa 7,45 odsto, i na trećem je Balkan Bet sa 7,35 odsto. Kako pokazuju podaciji agencije Kliping Soccer i Balkan Bet najviše plasiraju foto sadržaj, 76,47 odsto.
Kada su u pitanju impresije, Mozzart ih je ostvario 36 miliona tokom avgusta, dok je Balkan Bet 227.000 impresija. Soccer bet je ostvario 205.000.
Kada se govori o ingejdžmentu (interakcijama), Mozzart ih je postigao najviše, 633.000. Nakon njega sledi Balkan Bet sa 3.000 i Soccer Bet sa 2.000.
Izvor: BIZLife
Foto: Kliping, Pixabay