Kako je TikTok postao planetarna zaraza i rekordno dostigao MILIJARDU KORISNIKA?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je TikTok postao planetarna zaraza i rekordno dostigao MILIJARDU KORISNIKA?

    Milijardu aktivnih korisnika širom sveta mesečno koristi TikTok, saopšteno je iz ove kompanije. Ipak, mnogi se i dalje pitaju šta je to što je na ovoj mreži toliko privlačno.

    Rast broja korisnika TikToka, koji je u privatnom vlasništvu kineske kompanije Bajtdens, podržao je i veliki broj Amerikanaca koji su se tokom pandemije kovid-19 pridružili toj društvenoj mreži, prenosi CNBC.

    TikTok je u januaru 2018. godine objavio da ima oko 55 miliona korisnika na globalnom nivou, a taj broj je porastao na više od 271 miliona do decembra 2018. i na 507 miliona do decembra 2019. Kompanija je prošlog leta izvestila da je stekla skoro 700 miliona mesečno aktivnih korisnika.

    Šta TikTok čini toliko zaraznom mrežom?

    Inače, ova kompanija beleži konstantan rast popularnosti svoje aplikacije za razmenu kratkih video sadržaja, a razloga je nekoliko.

    Naime, korisnici ove mreže uglavnom su osobe koje pripadaju mlađim generacijama. Ipak, pandemija i karantini u kojima su ljudi širom sveta bili zbog pandemije zahtevali su neki izvor zabave, što je dovelo i nešto starije generazije na ovu društvenu mrežu.

    Mnogi svedoče da ni ne primete kako im vreme proleti, stoga se postavlja pitanje: Šta TikTok čini toliko zaraznom mrežom?

    Ono što se može primetiti na TikTokToku jeste da velikom broju korisnika, moglo bi se reći, manjka kreativnosti, sudeći po milionima istih videa, sa istom muzikom i pokretima. Takođe, ni talenat nije nešto što je neophodno da bi na ovoj mreži imao veliki broj pratilaca. Video snimci osoba koje plešu koristeći iste, i evidentno ne tako zahtevne plesne pokrete, o tome svedoče.

    Ipak, postoji nekoliko činjenica o ovoj mreži koje je čine toliko privlačnom.

    1. Personalizovana početna stranica

    Većina društvenih mreža na početnoj stranici prikazuje sadržaj koji bi trebalo da vas zanima. Isto tako i TikTok, osim što se, kako piše sajt NewsForYouth, ova mreža razlikuje od ostalih jer ćete na početnoj stranici imati sadržaj sličan onom koji i sami kreirate ili podržavate. Bilo da interesovanje pokazujete lajkovima, komentarima ili deljenjima, TikTok se svega toga “seća” i to koristi kako bi vas uvukao u “petlju neprekidnog skrolovanja”, piše ovaj portal.

    2. Neposredni sadržaj

    Kada otvorite aplikaciju, odmah će početi da se reprodukuju kratki video snimci. Ne morate da pritisnete nijedno dugme da biste počeli da gledate sadržaj, tako je jednostavno! U trenutku kada svi negde žurimo i nemamo vremena, ovo je nešto što će nas itekako privući jer apsolutno ne moramo da ulažemo napor.

    3. Ponavljanje

    Većina društvenih mreža vam omogućava da pogledate određeni post, a zatim da idete dalje. Na primer, Netfliks nam daje nekoliko sekundi pre nego što sledeća epizoda počne automatski da se reprodukuje, dok TikTok koristi strategiju ponavljanja video zapisa iznova i iznova. S obzirom na to da je većina video zapisa kraćeg karaktera, neki od njih će se ponavljati bez upozorenja, što nas praktično prisiljava da gledamo.

    4. Brzi i kratki sadržaji

    TikTok sadržaj uglavnom traje do 15 sekundi – što je vrlo kratak vremenski period. Dok gledamo ove kratke video zapise, zapravo ne shvactamo koliko vremena provodimo listajući, jer smo u mislima uvereni da gledamo samo nekoliko video zapisa od osam do petnaest sekundi.

    5. Zarazna muzika

    Skoro svi video zapisi na TikToku imaju pesmu u pozadini, a kako su isečci pesama kratki, zbog toga umeju da budu veoma privlačni, pa neretko poželimo da se vratimo u aplikaciju kako bismo pronašli koja je pesma u pitanju. To je takođe odlična platforma za rastuće pevače i producente s obzirom na to da skoro svaki zvuk može postati viralan.

    6. Ljudska potreba za povezivanjem

    Jedna stvar koja je zajednička svim društvenim mrežama je povezivanje ljudi iz celog sveta. Ljudi teže društvenoj prihvaćenosti i ako to mogu da postignu uz minimalan napor, iskoristiće priliku. Volimo da budemo svesni šta drugi ljudi rade i volimo da obaveštavamo druge ljude šta radimo. Našem egu je potrebno mesto da se prikaže, a internet je savršeno mesto za to, piše ovaj portal.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE