Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marko Đorđević, Yuhor

    Marko Đorđević, Yuhor: Brend je prepoznat kao pouzdan i poštovan jer brine o potrošačima

    O novoj Yuhorovoj komunikacijskoj platformi, poruci koju šalje i ciljnim grupama koje pogađa – razgovaramo sa Markom Đorđevićem, direktorom razvoja poslovanja u ovoj kompaniji, koja postoji od 1902. godine.

    Brend Yuhor ima novu komunikacijsku platformu pod sloganom „Dobar ukus na dobrom glasu”. Koju poruku ste na ovaj način želeli da pošaljete svojim potrošačima?

    ‒ Nova komunikaciona platforma pod sloganom „Dobar ukus na dobrom glasu” ima cilj da prenese nekoliko ključnih poruka našim potrošačima. Pre svega, želimo da naglasimo da su proizvodi brenda Yuhor koje nudimo tržištu visokog kvaliteta, proizvedeni sa posebnom pažnjom, kako bismo osigurali njihov izvanredan ukus i kako bi naši potrošači bili zadovoljni. To potvrđuju i rezultati istraživanja koje smo sproveli, gde se 89 odsto anketiranih korisnika mesne prerade izjasnilo da voli ukus proizvoda Yuhor. Drugo, „na dobrom glasu” se odnosi na našu reputaciju i poverenje koje smo sticali tokom godina. Brend Yuhor je prepoznat kao pouzdan i poštovan brend koji brine o svojim potrošačima. Ponosni smo na tu činjenicu, a istovremeno nosimo i odgovornost, te nastojimo da održavamo najviše standarde u industriji mesa, kako bismo ispunili očekivanja naših potrošača kada je reč o ukusu i kvalitetu. Zbog toga verujemo da je Yuhor simbol poziva na dobru hranu još od 1902. Takođe, želeli smo da prenesemo poruku da brend Yuhor nudi izvrsne proizvode, uživa poverenje potrošača i uvek teži vrhunskom kvalitetu.

    Yuhor ima bogatu tradiciju. Sa jedne strane, ako govorimo o marketingu, to je prednost, sa druge strane, to je izazov da se tradicija kao vrednost upakuje u nove medije i moderne oblike komunikacije. Kako ste napravili kompromis?

    ‒ Da bismo odgovorili na taj izazov, primenili smo nekoliko strategija. Pre svega, prepoznali smo važnost održavanja tradicije i porekla. Yuhor je prošle godine obeležio 120 godina postojanja, dolazimo iz srca Srbije i jedna smo od najstarijih mesnih industrija u Srbiji.

    Korišćenjem modernih medija prilagodili smo način na koji prenosimo poruke o našoj tradiciji, čime smo uspeli da dopremo do šire publike, uključujući i mlađe generacije koje su aktivne na digitalnim platformama. Takođe, kroz naše marketinške aktivnosti ističemo kako su naši tradicionalni proizvodi relevantni za današnje potrošače. U našoj TV reklami, na primer, prikazujemo putovanje proizvoda Yuhor i poziv na dobru hranu – kroz epohe sve do sadašnjosti. Na kraju, kontinuirano pratimo trendove i inovacije u industriji kako bismo prilagodili našu komunikaciju.

    Iako je to veliki izazov, odlučni smo u nastojanju da izgradimo most između naše bogate prošlosti i savremenog doba, osiguravajući da naši potrošači dobiju najbolje od oba sveta.

    Kada govorimo o industriji hrane, koju kampanju možemo smatrati uspešnom, koja je formula za poboljšanje prodaje proizvoda, ali i građenje upečatljivog imidža?

    ‒ Uspešna kampanja zavisi od više faktora. Pre svega, morate imati jasnu i privlačnu poruku koja će govoriti o vrednosti proizvoda. Važno je da poruka, takođe, bude relevantna za ciljanu publiku. Morate se izdvojiti od konkurencije, što zahteva kreativnost i originalnost. Inovativna ideja, zanimljiv vizual ili nekonvencionalan pristup često mogu privući pažnju potrošača i ostati im u sećanju. Način koji ćete primeniti zavisi od specifičnosti brenda i ciljne grupe, te je potrebno prilagoditi kreativni koncept ovim elementima kako bi se ostvario maksimalan uticaj. Pored toga, važno je pažljivo odabrati kanale komunikacije koji su relevantni za vašu ciljnu grupu.

    Marko Đorđević, Yuhor

    Marko Đorđević, direktor razvoja poslovanja, kompanija Yuhor

    Sve ove stvari pomoći će vam da ostvarite možda i najvažniju stvar – emocionalnu vezu sa potrošačima. Stvaranje ove veze može izgraditi lojalnost prema brendu i podstaći ponovnu kupovinu. Ono što je sigurno jeste da ne postoji univerzalna formula za uspeh kampanje, s obzirom na specifičnosti brenda koje sam pomenuo. Međutim, poštovanje svih ovih faktora sigurno će povećati šanse da vaša kampanja bude vidljiva i uspešna.

    Šta vam je bilo najinteresantnije prilikom kreiranja nove kampanje i šta je sve ona podrazumevala?

    ‒ Prilikom kreiranja kampanje najinteresantniji delovi su bili istraživanje tržišta i upoznavanje navika i potreba ciljne grupe. Bilo je interesantno sagledavanje kreativnog procesa, koji počinje od ideje, preko novog koncepta i interesantnih vizuala koji privlače pažnju potrošača. Takođe, timski rad je bio izuzetno važan. Moram napomenuti da smo posvetili temeljnu pažnju i uložili mnogo vremena u kreiranje platforme, a da su svi saradnici, počevši od mojih najbližih kolega, agencija i eksternih saradnika i konsultanata, bili usmereni ka zajedničkom cilju, za šta im ovom prilikom zahvaljujem. Ono što je sigurno jeste da kreiranje kampanje zahteva strateško razmišljanje, kreativnost i duboko razumevanje ciljne grupe. Vrednost celog procesa jeste što se u svakom koraku krije mogućnost za rast i uspeh brenda.

    Koji su planovi kompanije do kraja godine?

    ‒ Planiramo da nastavimo sa aktivnostima koje smo započeli putem nove komunikacione platforme. Želimo da budemo prisutni kako u trgovinskim lancima, na mestu prodaje, tako i na svim relevantnim kanalima komunikacije. S obzirom na bogatstvo Yuhorovog asortimana, imamo mogućnost da budemo prisutni u različitim kategorijama proizvoda. Naši rezultati na tržištu u proteklom periodu obavezuju nas da ostanemo aktivni i da budemo tu za naše potrošače. Nastojimo da stalno osluškujemo njihove potrebe i prilagođavamo se njima.

    Želim da izrazim zahvalnost svim kolegama za svakodnevni doprinos tome da kompanija Yuhor bude jedna od vodećih mesnih industrija u Srbiji. Takođe, želim da zahvalim svim potrošačima koji su prepoznali da su proizvodi Yuhor sinonim za proizvode dobrog ukusa i na dobrom glasu.

    Izvor: BIZLife Magazin/Stefan Tošović

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE