Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mark Kuban, preduzetnik

    Mark Kuban o ključu uspešne prodaje: Ne pokušavajte da ubedite ljude

    Američki biznismen Mark Kuban je naučio šta je ključ uspešne prodaje kada je imao samo 12 godina. U nedavnom intervjuu za GQ, Kuban je upitan šta je „ključ za dobru prodaju“. Njegov odgovor je bio: „Ne pokušavajte da ubedite ljude. Pokušajte da im pomognete.“

    Ovu mudrost je naučio na svom prvom poslu prodaje. U 12. godini života Kuban je išao od vrata do vrata prodajući kese za smeće kako bi zaradio dovoljno novca da sebi kupi patike.

    Kada je prodavao, Kuban je primetio da bi svaki kupac rekao nešto što bi ukazalo na to kako će kese za smeće da učine život lakšim.

    Tada je saznao da prodaja znači stvaranje vrednosti za kupce umesto da ih samo ubeđuje da imate odličan proizvod.

    Kuban je nastavio da prodaje bejzbol kartice i radi kao prodavac u Your Business Software, prodavnici softvera za računare u Dalasu u Teksasu. Biznismen je izgradio jake veze sa svojim klijentima u Your Business Software. Uz njihovu pomoć uspeo je da stvori MicroSolutions, svoju prvu kompaniju, koju je kasnije prodao za 6 miliona dolara.

    Mark Kuban, preduzetnik

    Mark Kuban, preduzetnik (Screenshot YT)

    „Stavite svoje klijente u poziciju da uspeju“

    Ključ da postanete odličan prodavac, rekao je on za GQ, jeste da razumete šta vaš kupac može da koristi i da onda ispuni tu potrebu.

    „Uvek kažem našim prodavcima: ’Stavite svoje kupce u poziciju da uspeju i bićete uspešni’“, rekao je Kuban.

    Međutim, da biste to uradili, morate da budete kvalifikovani, pripremljeni i sposobni da dođete do najboljeg rešenja. Poslednja stvar koju želite je da vaši kupci kažu da ste preprodali ili da niste isporučili.

    Prenesite svojim kupcima da imate nešto vredno da ponudite, da razmete njihove probleme i da možete da im nađete „bolje rešenje“.

    Kupovina, računica

    Kupovina (Pexels)

    Kakvi su uspešni prodavci?

    Mnoge studije pokazuju vezu između visoke empatije i boljeg prodajnog učinka, sežući skoro 50 godina unazad do istraživanja koje su sproveli psiholozi Dejvid Majer i Herbert M. Grinberg, pokazujući da ljudi koji imaju više razumevanja imaju tendenciju da budu uspešniji prodavci.

    Kubanov savet da upoznate svoje klijente i njihove probleme, a zatim im ponudite korisna rešenja, takođe je ključan ako želite da razvijete uspešan posao. Kao deo serije Amazon Insights for Entrepreneurs još 2018. godine, Kuban je rekao da je ključ za preduzetništvo stavljanje prodaje na prvo mesto i saznanje da „prodaja pomaže“, piše CNBC Make It.

    „Ceo koncept odličnog prodavca nije u tome ko može najbrže da priča, već u tome da odvojite vreme da razumete potrebe osobe kojoj prodajete. Morate da budete u mogućnosti da prodajete i da li znate ko mora biti najveći prodavac u vašoj kompaniji? Vi“, zaključio je Kuban.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot YT The Daily Show with Trevor Noah, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE