Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marina Hadrovic, generalna direktorica MDLZ za Bugarsku i trzista Istocnog Jadrana

    Marina Hadrović: „Razloga za optimizam ima ukoliko ste spremni da se prilagodite“

    Marina Hadrović, generalna direktorka kompanije Mondelēz International za Adria region i Bugarsku, za novo izdanje našeg magazina otkriva kako će u perspektivi izgledati poslovanje kompanije na regionalnom tržištu.

    Kompanija Mondelēz International nedavno je obeležila prvu deceniju postojanja, kada su njeni predstavnici objavili Viziju 2030. Marina Hadrović otkriva na čemu se ona zasniva:

    „Na obeležavanje decenije našeg poslovanja posebno smo ponosni ne samo zbog ostvarenih rezultata, već i zato što smo utemeljili našu Viziju 2030. Ona podrazumeva ostvarivanje daljeg snažnog rasta našeg osnovnog biznisa, posvećenost investicijama, kao i neizostavno pomeranje granica kada je reč o održivom poslovanju. U narednim godinama namera nam je da 90 odsto prihoda bude generisano kroz kategorije čokolade, biskvita i peciva. U isto vreme, kroz investicije u oblasti digitalne tehnologije obavezali smo se da do 2030. dostignemo 20 odsto prihoda od digitalnih kanala, uz osnaživanje zaposlenih, negovanje kulture različitosti, kao i kreiranje dugoročne vrednosti za poslovanje i zajednicu. Sigurni smo da će Vizija 2030 doprineti da se u našem narednom poglavlju pozicioniramo kao kompanija koja predvodi budućnost industrije u kojoj poslujemo.”

    • Nedavno ste preuzeli poziciju generalne direktorke za tržišta Bugarske i Adria regije, koju čine tržišta Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Severne Makedonije, Albanije i Kosova. Kako će se Vizija 2030 sprovesti na ovim tržištima?

    Naš region, uz svu kompleksnost pojedinačnih tržišta, ima još uvek mnogo prostora za razvoj, pre svega, unutar kategorija čokolade i biskvita. Naša strategija zasnivaće se upravo na iskorišćavanju tih potencijala kako bismo ostvarili ubrzani rast, uz pojednostavljivanje operacija i fokus na lokalni uticaj, razvijajući segmente u kojima poslujemo, ulazeći u nove segmente, i naravno, unapređujući dalje našu sjajnu egzekuciju. Ove godine deo Mondelēzovog portfolija postali su i brendovi 7DAYS, Chipicao i Fineti, koje ćemo zajedno sa našim snažnim brendovima kao što su Milka, Oreo, Tuc i drugi, nastaviti da razvijamo. Uz širok portfolio proizvoda koji su omiljeni među potrošačima u našem regionu, posvećen i iskusan tim, naš cilj je jasan – da budemo ne samo vodeći regionalni igrač u kategoriji grickalica već i globalni lider.

    • Na poziciji generalne direktorke, vaš zadatak je dalji razvoj poslovanja na ovim tržištima. Imajući u vidu trenutne ekonomske parametre u regionu, ima li razloga za optimizam?

    Razloga za optimizam ima ukoliko ste spremni da se prilagodite, menjate i razvijate u skladu sa promenama na tržištu.

    Iako smo svesni trenutnih uslova poslovanja i ekonomskih pokazatelja, verujem u dalji razvoj ovog tržišta, potencijal naše industrije, precizno osmišljene strategije kreirane i prilagođene svim izazovima sa kojima se suočavamo, planove egzekucija i sposobnosti i rešenosti timova da postavljene ciljeve i ostvare. Da je drugačije, ne bih prihvatila ovu ulogu i odgovornost koja mi je poverena.

    • Održivost je sve prisutnija u poslovanju brojnih kompanija. Šta je vaš prioritet kada je reč o ostvarivanju ciljeva iz oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja?

    Prioritet su oblasti u kojima, kao kompanija, imamo najveći uticaj, a to su održiv uzgoj kakaoa, veća upotreba ekološki održive ambalaže i smanjenje uticaja na klimatske promene. Od 2008. godine, u Evropi realizujemo projekat Harmony, sa ambicijom da uzgoj pšenice, kao jednog od osnovnih sastojaka naših biskvita, učinimo održivijim u Evropi i smanjimo uticaj na životnu sredinu i biodiverzitet. Ponosni smo na to što ćemo do kraja ove, 2022. godine postići da celokupna pšenica potrebna za proizvodnju naših biskvita za tržišta evropskih zemalja bude uzgajana prema Harmony povelji. Obavezujuće korake učinili smo i u okviru našeg programa za održiv uzgoj kakaoa – Cocoa Life. Do 2030. godine za ovaj program izdvojićemo dodatnih 600 miliona dolara, kako bismo dostigli broj od 300.000 farmera obuhvaćenih ovim programom.

    Naš odnos prema zajednicama u kojima poslujemo oslikava to kako želimo da ih ostavimo budućim generacijama. Zato nastojimo da on bude otvoren, konstruktivan, ispunjen dijalogom i usmeren ka unapređenju održivog razvoja.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE