Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mama dobro sam (Privatna arhina)

    Od natpisa do Instagram senzacije: Gde god da si, bitno je da javiš mami da si DOBRO!

    Kad imaš majku sa Balkana, gde god da si, uvek je bitno da joj javiš da si DOBRO.

    Viđate ih na festivalima, društvenim mrežama, na destinacijama širom sveta. Ljude koji drže papir sa natpisom „Mama, dobro sam!“, a sve sa jednostavnim ciljem, da jave mami da su dobro i bezbedni, ali i da imaju cool fotku za Instagram.

    O tome kako je nastala ideja za natpis „Mama, dobro sam!“, a kasnije i popularna Instagram stranica, razgovaramo sa Dušanom Bogunovićem, jednom od dvojice braća (od strica) koji su tvorci ideje koja je danas opšte prepoznatljiva.

    "Mama, dobro sam!" (Privatna arhiva)

    „Mama, dobro sam!“, Arhitekturijada 2022. (Privatna arhiva)

    „Ideja je nastala kada smo nas dvojica braće (od strica) ostali sami na moru u Crnoj Gori. Mi smo i tvorci ove ideje, Stefan Bogunović i ja. Mame su nam stalno pisale, sa onim standardnim pitanjima koja majke pitaju kad im dete nije kod kuće, kao na primer: ‘Da li si gladan?’, ‘Da li unosiš dovoljno tečnosti?’, ‘Da li spavaš dovoljno?’, ‘Da li jedeš nešto na kašiku?’, i možda najbitnije od svih, ‘Da li si DOBRO!?'“, započinje priču Dušan.

    Kako većinu tinejdžera u tim godina, ovakava pitanja znaju da „smaraju“, braći je sinula ideja da na papiru napišemo kratko i jasno ,,MAMA, DOBRO SAM!“ i da taj papir nose stalno sa sobom i slikaju se mamama.

    "Mama, dobro sam!" (Privatna arhiva)

    „Mama, dobro sam!“ (Privatna arhiva)

    „Počeli smo da na svaku maminu poruku odgovaramo sa slikom kako držimo taj natpis i mame su se oduševile. Vremenom nismo prestajali sa slikanjem natpisa, pa kada smo na plaži vadili plakat da se slikamo, ljudima kao i našim drugarima se ta ideja svidela, te su nas par njih i pitali da se ufotkaju sa našim natpisom“, objašnjava jedan od kreatora.

    Ovako se rodila čitava inicijativa, a vremenom su je njeni tvorci unapredili, najpre plakat, počeli su da ga štampaju, dodali mu, sad već karakteristične cvetiće, te plastificirali papir.

    Od natpisa na papiru, do uspešne Instagram senzacije

    Prvobitna ideja za natpis je nastala leta 2015. godine, dok je Instagram profil počeo sa radom 2016. Kada su uočili da je čitav koncept „Mama, dobro sam!“ uzeo zamaha i da je ova ideja zanimljiva ne samo njima i njihovim mamama, već i ljudima sa strane, odlučili su da pokrenu Instagram profil kako bi što više proširili ideju i omogućili svim mamama da znaju da im je dete dobro.

    Opisi ispod fotografija nastalih sa natpisom „Mama, dobro sam!“ su krajnje „uzbudljivi“, a Dušan kaže da oni nastaju u naletu inspiracije, te da su oni najvažniji pored same fotografije.

    Dušan i Stefan Bogunović (Privatna arhiva)

    Dušan i Stefan Bogunović (Privatna arhiva)

    „Verujemo da dosta ljudi generalno i čita opise. Mi naše sastavljamo u hodu, u nekom naletu inspiracije, ako se mogu tako izraziti. Dosta tih opisa samo tako izleti u krevetu, ono taman kad legneš da zaspiš, a spucaju te misli i ideje, pa baš tako i opis neke fotke“, objašnjava on i dodaje:

    „Glavni cilj je vrlo jasan, kad imaš majku sa Balkana, gde god da si, uvek je bitno da joj javiš da si DOBRO! Pored toga smatramo da je vrlo važno da širimo neku pozitivu, neku dobru energiju i zabavu, jer verujemo da je baš to recept za zdravu priču“, kaže Dušan i ističe da su iskrene reakcije ljudi ono što ih najviše pokreće.

    „Kad vidimo iskren osmeh na nečijem licu, kad se naglas neko nasmeje, kad priđu da nas pitaju da se i oni ufotkaju svojoj mami… Sve su to glavni pokretači ove priče, baš svi ti ljudi, sve do jedne osobe koja se bar nasmeši kada vidi natpis“

    Od festivala, do dalekih svetskih destinacija

    Ideja za priču o ovom natpisu se rodila na jednom od najvećih domaćih festivala Exit-u, dok su dve ruke virile iz mase noseći plakat sa „Mama, dobro sam!“. Niste mogli da ih ne uočite. Ljudi su prilazili, fotografisali se, pitali se o čemu se radi.

    Exit 2022. (Privatna arhiva)

    Exit 2022 (Privatna arhiva)

    To i nije začuđujuće, Dušan navodi da ih možete videti baš svuda, od najvećih festivala u Evropi i regionu, preko raznih putovanja, sportskih takmičenja, manjih događaja, pa sve do studentskih žurki, a i kod mame u viber četu.

    Kada je reč o razvoju „brenda“ „Mama, dobro sam!“ njegovom unapređenju i planovima za budućnost, naš sagovornik otkriva da ih iščekuje uzbudljiv period.

    „Dosta smo vremena i razmišljanja do sada uložili, te znamo da nas čeka uzbudljiv period. Ono što vam možemo sada reći jeste da pored postera, zastava i privezaka, konačno krećemo sa prodajom majica sa našim natpisom, a još zanimljivih projekata smo već unapred pripremili i nastavljamo da smišljamo nove uzbudljive ideje i avanture“, završava priču Dušan.

    „Mama, dobro sam!“ sada već ima novu dimenziju, natpis je postao viralan i u stvarnom životu i gde god se pojavi privlači pažnju, a to najbolje znaju posetioci festivala. Ukoliko se nađete na nekom od njih obratite pažnju na ovo, fotkajte se i ne zaboravite da javite mami da ste DOBRO.

    Izvor: BIZLife/Mladen Stanković

    Foto: Privatna Arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE