Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Magistar farmacije otkriva kako da pravilno negujete MLADU KOŽU

    Da je mladost lepa sama po sebi, čućete uglavnom od starijih generacija, dok se mladi ne bi u potpunosti sa tim složili. Oni sve prednosti uzimaju „zdravo za gotovo”, a skloni su da se nerviraju zbog sitnih mana na svom licu i telu. Selfi na kom se vidi bubuljica nije, naravno, nešto što bi rado stavili na društvene mreže, koje su ujedno postale mesto na kom mladi traže rešenje za sve što ih muči, uključujući i probleme s kožom.

    O ovom trendu razgovaramo sa Anjom Vujčić, magistrom farmacije i predstavnicom američkog dermokozmetičkog brenda CeraVe, u okviru kompanije L’Oréal Adria Balkan.

    • Adolescenti često imaju probleme sa aknama i masnom kožom, ali se mnogi ne usuđuju da se obrate dermatologu. Radije će potražiti dijagnozu i rešenje na internetu. Koliko je to rizično?

    ‒ To, naravno, nije dobar put, osim ako preporuka ne dolazi od stručnih lica. Svesni smo da mladima nije jednostavno da dođu do dermatologa i upravo to je bio motiv da organizujemo projekat „CeraVe days”, kako bismo ih edukovali na temu adekvatne nege kože. Sa ciljem da dopremo do što većeg broja studenata, početkom aprila smo na fakultetima u Beogradu, Nišu i Novom Sadu organizovali niz događaja. To je bila prilika da mladi dobiju besplatne konsultacije sa dermatolozima i testere proizvoda prema svom tipu kože. Na svakom od fakulteta organizovali smo i stručni panel, na kom su od dermatologa mogli da čuju osnovne savete o nezi kože i pitaju sve što ih zanima.

    • Koliko je važno da mladi prvo pokucaju na vrata stručnjaka?

    ‒ Kada je u pitanju koža, koja je naš najveći organ i prva linija odbrane od spoljašnjeg sveta, to je izuzetno važno, pogotovo kada smo mladi i kada se tek upoznajemo sami sa sobom i potrebama naše kože. Znamo kako izgleda studentski život. Cimerka ima novu kremu, hajde da je probam i ja! Prvih dana može delovati da krema „radi posao”, koža, možda, više nije toliko masna, ali posle izvesnog vremena pojavljuje se iritacija, kao siguran znak narušene zaštitne funkcije. Zato je neophodno da se koriste proizvodi koji imaju preporuku dermatologa i odgovaraju vašem tipu kože.

    • CeraVe je jedan od prvih brendova koji je mladima omogućio da na društvenim mrežama dobiju savete od tzv. digitalnih dermatologa?

    ‒ Dermatolozi su naši primarni saveznici i želimo da se mladi osete slobodno da od njih traže stručne savete za negu kože. Nekada je lakše saslušati savet putem društvenih mreža, kao što su Instagram ili TikTok, umesto zakazati pregled u ordinaciji, koji se inicijalno preporučuje. Problem je što preporuke deli mnogo nestručnih lica. Zato smo se odlučili da mladima omogućimo da dođu do stručnjaka, odnosno dermatologa koji će ih edukovati kako da se neguju. Ovi saveti su bili posebno dragoceni za vreme pandemije, kada nije bilo ni moguće doći u ordinaciju.

    • Za CeraVe je karakteristično da je to brend koji je nastao u saradnji sa dermatolozima. Da li su oni uključeni u razvoj svakog proizvoda?

    ‒ CeraVe je osnovao tim vodećih američkih dermatologa, 2005. godine, i svakodnevno uz pomoć njihove ekspertize težimo ka tome da pružimo jednostavna i pristupačna rešenja za svačiji tip kože. Imamo nekoliko različitih linija – za normalnu, suvu i masnu kožu lica i tela, kao i za kožu sklonu nepravilnostima. Svaka linija ima specifične aktivne sastojke, ali je za sve naše proizvode karakteristično da imaju ceramide, koji se prirodno nalaze u našoj koži i ključni su za očuvanje zaštitne funkcije. Takođe, jedinstveni smo po MVE tehnologiji faznog otpuštanja aktivnih sastojaka, koja obezbeđuje dugotrajan efekat više od 24 sata.

    • Koja je vaša preporuka mladima – kako da se neguju?

    ‒ Održavanje zdrave, blistave kože ne mora da bude komplikovano. Uvek je dobro imati pri ruci nežno sredstvo za čišćenje lica koje odgovara vašem tipu kože. Ukoliko je koža masna, postoji rizik od isušivanja preterano agresivnim čistačima. U praksi se vrlo često srećemo sa slučajevima masne veoma dehidrirane kože. Osetljiva koža i ona sklona ekcemu zahteva posebno blago formulisane proizvode i preparate za čišćenje na bazi ulja. Kao i kod bilo koje druge navike, doslednost je ključna, a mi kao brend nudimo jednostavna rešenja koja pomažu da ostanemo negovani – kako spolja tako i iznutra. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE