Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Luksuzni modni brend prestaje da spaljuje odeću

    Luksuzni britanski modni brend Barberi okončao je svoju praksu spaljivanja neprodatih komada odeće, torbi i parfema, a takođe će prestati da koristi pravo krzno.

    To je odlučeno nakon kritike ekoloških aktivista, piše The Guardian.

    Ta britanska modna kuća je prema pisanju medija uništila svoje proizvode u vrednosti od 28,6 miliona funti kako bi zaštitila svoje intelektualno vlasništvo i vrednost brenda, dok je vrednost predmeta koje su uništili u poslednjih pet godina 105 miliona funti.

    Ranije su saopštili da odeću spaljuju u posebnim palionicama kako bi se iskoristila energija, ali sada najavljuju da će proizvode ponovo koristiti, popraviti, donirati ili reciklirati.

    Barberi je prva velika kompanija koja je javno objavila praksu uništavanja proizvoda.

    Izvršni direktor kompanije Marko Gobeti istakao je da “moderni luksuz znači da je društveno odgovoran za životnu sredinu”.

    Ekološki pokret (Greenpeace) je taj potez pozdravio kao “potreban znak promene u umu u modnoj industriji”.

    Kako piše Gardijan, u modnim firmama je uobičajena praksa da uništavaju neprodate predmete kako bi bilo sprečeno da ih prodaju jeftino.

    Izvor: BIZLife, The Guardian

    Foto: Pixabay

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE